Re: Panslavista - kto to?

From: Andrzej <g...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Panslavista - kto to?
Date: Sun, 26 Nov 2006 21:17:38 GMT

Lia wrote:

> Dnia 2006-11-24 21:47:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Andrzej* skreślił te oto słowa:

> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=kompilować
> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bejsbol
>
> Ale takich rzeczy uczą w szkole podstawowej, więc nie wiem czy nie za późno
> na korepetycje.

Az taka stara jestes czy naturalna blondynka? Moze jedno i drugie. I popatrz
nawet linki nauczylas sie "wklejac". Nie spodziewalem sie jednak widac ze
ewolucja pracuje.
Poza tym w jakiej szkole? Twojej? O jezyk ojczysty nalezy dbac. Niewatpliwie
idiotyzm nie omija pedagogow,. wiec moze i we jakichs szkolach i ucza takich
dziwolagow. W koncu zawod nauczyciela opanowany jest przez ............ wiadomo
kogo. Popros kogos ze znajomych, zeby na ulicy krzyknal "czlowieku". Tylko
mezczyzni sie obejrza ,kto i dlaczego wola.
Jak na czas obecny: Nie do komputera a do o garow i pieluch, marsz!