Re: Panslavisto!

Data: 2023-05-06 13:42:42
Temat: Re: Panslavisto!
Od: XL <i...@g...pl>

sobota, 6 maja 2023 o 10:43:01 UTC+2 Trybun napisał(a):
> [...]
steraną duszą. Bardzo mi Go brakuje. Był jedną z najżywszych barw grup dyskusyjnych,
więc nie podobał się szarakom - i miał to gdzieś, jak ja. Budzić kontrowersje to
naprawdę trzeba umieć, a do tego niechybnie trzeba niezachwianego poczucia własnej
wartości.
> W sumie mogę powiedzieć że to właśnie Panslav mnie wciągnął w Grupy.
> Często się nie zgadzałem z jego zdaniem i opiniami, ale jakby na to nie
> patrzeć był bardzo interesującym rozmówcą.

Nieukładnym. Nieulizanym. Tak, stukniętym, ale w sposób, który przyciągał wszystkich
bez wyjątku, bo przecież przez te lata dosłownie nikt tutaj nie pozostał obojętny na
jego przekaz i kostropatą osobowość. To ewenement.