"Państwo" polskie państwo

11. Data: 2023-11-23 23:34:11

Temat: Re: "Państwo" polskie państwo
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2023 o 13:07, Trybun pisze:

> Do czego w ogóle służy dyskusja? Jak możesz  wymieniać się poglądami na
> temat "państwa" skoro o tym nie masz zdania, masz tylko zdanie o mnie. I
> jak widać masz mi za złe że poruszam temat o którym ty z jakichś powodów
> nie chcesz dyskutować.

Bardzo dużo kwestii poruszyłeś, zatem odniosę się po kolei w punktach:
1) Dyskusja służy debilom twojego pokroju do utwierdzania się we
własnych poglądach, dla pozostałych jest to forma rozrywki.
2a) Mam poglądy na temat państwa
2b) Nie wymieniam się nimi z debilami pod pretekstem dyskusji
3) Tak mam zdanie o tobie - jesteś debilem - mogłem ująć to delikatniej,
ale potraktował byś to jako zaproszenie do dyskusji
4) Niczego nie mam ci za złe - mam cię w dupie. W całej karierze na
usenet przeczytałem może z 20 twoich postów, z czego 7 po pijaku. To za
mało na więź emocjonalną jaką sugerujesz.
5) Powody z jakich z tobą nie chcę dyskutować nie są "jakieś" tylko są
konkretne patrz pkt. 1-4 + poprzedni mój post.

PD

12. Data: 2023-11-24 11:19:34

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2023 o 23:34, PD pisze:

> Bardzo dużo kwestii poruszyłeś, zatem odniosę się po kolei w punktach:
> 1) Dyskusja służy debilom twojego pokroju

I na tym dosyć, nie dość że bezmyślny debil to jeszcze znalazł sobie
miejsce na wylewanie chamstwa.

13. Data: 2023-11-24 11:20:51

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2023 o 15:34, XL pisze:

> Zgłębiłam, więc nie zastanawia, bo odpowiedź jest prosta: zostań Niemcem i
> Twoje problemy znikną - niemieccy emeryci albowiem nie mają "problemów".
> Pytanie jednak, dlaczego Polacy hurmem nie przekwalifikowują się na
> Niemców. Znaczy - jeszcze Polska itd. . Pal Niemiec emerytury.
> Raj jest dla mnie w Polsce, u siebie. Emeryturę też mam. Wystarczającą, aby
> chcieć żyć tylko tu. Od zawsze bowiem wyznaję pogląd, że lepsza złotówka u
> siebie, niż euro u obcego. Szczęście i satysfakcja to tylko kwestia
> oczekiwań, nie pieniędzy. Mi tu (nomen omen) starczy.

Myślisz że to tak łatwo zostać kimś kim się nie jest? A co innych
krajów, to już chyba pisałem o tym jak francuski "ZUS" za pomocą
Czerwonego Krzyża szukał mieszkańca mojej wsi bo ów kiedyś przez rok czy
dwa pracował w Francji i z tego tytułu należała mu się emerytura. Z
drugiej strony woziłem po Polsce staruszka Polaka który musiał zbierać
po różnych firmach w których pracował papiery dla ZUSu bo inaczej o
emeryturze nie mogło być mowy..
Ale tu nawet nie chodzi o sam fakt że polskie państwo jest najbardziej
bandyckie dla obywatela z mi znanych, a o to dlaczego KAŻDE bez wyjątku
jest/musi być wrogo do niego nastawione, przecież to my Obywatele
tworzymy te "nasze państwa" a nie jacyś wrogo nastawieni kosmici?

14. Data: 2023-11-24 13:18:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> jest/musi być wrogo do niego nastawione, przecież to my Obywatele
> tworzymy te "nasze państwa" a nie jacyś wrogo nastawieni kosmici?

Łatwo zostać Niemcem - vide muzułmańscy ,,inżynierowie i informatycy",
którzy po prostu sobie przyszli i już. Kein problem, c'nie??
Mnie polski ZUS i KRUS nie musiał szukać, bo w trakcie pracy zadbałam o
stosowne dokumenty przy zmianie miejsc pracy.
Czyli podsumowując: nie oskarźaj "państwa" o powszechne ludzkie (urzędników
i obywateli) oraz swoje zaniedbania i bezmyślność. Czynnik ludzki nie tylko
w polskim "państwie" jest najsłabszym ogniwem. Prawo do emerytury to
obywatel ma udowodnić, bo to on składa wniosek o ŚWIADCZENIE PIENIĘŻNE OD
PAŃSTWA, jak o każde inne. Nie obciążaj "państwa" własnymi obowiązkami.
Państwo się ze swoich wywiązuje, ale zmienianie pieluchy obywatelowi do
nich nie należy.
Mnie skompletowanie dokumentów w teczce, złożenie wniosku i uzyskanie
decyzji ZUS+KRUS, zajęło góra 30 dni (tyle wynosi max czas na wydanie ww.
decyzji).

--
XL wiosenna

15. Data: 2023-11-24 22:44:38

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2023 o 11:19, Trybun pisze:

> I tym dosyć, nie dość że bezmyślny debil to jeszcze znalazł sobie
> miejsce na wylewanie chamstwa.

Ojej, liczyłem że podejmiesz dyskusję :) Już nie chcesz dyskutować o
"państwie"? Wystarczyło nazwać cie debilem? Fajnie :) To teraz zwyzywam
cię od pizd, ciekawe któremu z kretynizmów które głosisz zaprzeczysz
zachowaniem.

PD

16. Data: 2023-11-25 09:19:08

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2023 o 13:18, XL pisze:

> [...]
> Mnie skompletowanie dokumentów w teczce, złożenie wniosku i uzyskanie
> decyzji ZUS+KRUS, zajęło góra 30 dni (tyle wynosi max czas na wydanie ww.

Nie sądzę żeby łatwo zostać kimkolwiek nawet gdy się żyje w tym kraju.
Niby taki Turek, czy  Polak którzy osiedlili się w Niemczech zaczynają
myśleć po niemiecku? Ale czy o to chodzi, przecież nawet wśród tubylców
to co człowiek to inne oczekiwania. Weźmy takie USA, ten tygiel narodów,
a jakoś potrafią współżyć.
Powiedz mi czy zawierałaś jakieś umowy z ZUSem? Ten ewidentny przykład
wrogości państwa do obywatela - zaczyna ordynarnie wydzierać od niego
składki, a gdy on przechodzi na emeryturę to ma dla nich prywatnie
kompletować dokumentację.. Przypominam że chodzi tu o ludzi starszych,
często niedomagających. Nie mam pojęcia dlaczego stajesz w obronie tego
bajzlu..
Nie zgodzę się z tezą że tu akurat coś komuś nie wyszło, nastąpił ludzki
błąd, traktowanie Obywatela w Polsce jak śmiecia na łasce Państwa trwa
od lat, zmieniają się rządy, konstytucje a nawet ustroje a nic się w tym
zakresie nie zmienia.
No i niestety, przynajmniej z Tobą nie przedyskutuję swoich wątpliwości
bo Ty nie widzisz nic złego w takim państwie jak Polska (i nie tylko) i
takich jego stosunkach na linii Państwo-Obywatel.

17. Data: 2023-11-25 09:19:37

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2023 o 22:44, PD pisze:

> [...]
> "państwie"? Wystarczyło nazwać cie debilem? Fajnie :) To teraz
> zwyzywam cię od pizd, ciekawe któremu z kretynizmów które głosisz

Dyskusję?? Przecież ty tylko chcesz sobie powyzywać rozmówcę.  A wyzywaj
sobie do woli, mam nadzieję że poczujesz się lepiej.

18. Data: 2023-11-25 11:52:26

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2023 o 09:19, Trybun pisze:

> Dyskusję?? Przecież ty tylko chcesz sobie powyzywać rozmówcę.  A wyzywaj
> sobie do woli, mam nadzieję że poczujesz się lepiej.

O jak mi dobrze :)

PD

19. Data: 2023-11-25 12:07:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> bo Ty nie widzisz nic złego w takim państwie jak Polska (i nie tylko) i
> takich jego stosunkach na linii Państwo-Obywatel.

Nie ,,przedyskutujesz", bo to są TWOJE wątpliwości, których słuszność chcesz
sobie potwierdzić, a nie rzetelnie ,,przedyskutować" - więc sorry,
potwierdzeniem nie służę.
Zwłaszcza że ekstrapolujesz sobie mój brak zastrzeżeń do JEDNEGO zjawiska
na całość ,,państwa". I wiesz co? Weź se na wstrzymanie i wyjedź do tych
Niemiec, poszukaj korzeni może, przeflancuj się. Nie takie chwyty ludzie
robią. Tam zobaczysz prawdziwy raj. Ja wolę swoje(sic!) polskie piekiełko.
Dobrze mi tu.

--
XL wiosenna

20. Data: 2023-11-26 09:29:38

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2023 o 12:07, XL pisze:

> [...]
> robią. Tam zobaczysz prawdziwy raj. Ja wolę swoje(sic!) polskie piekiełko.

Nic nie chcę potwierdzać, dla mnie to nie kwestia "czy" a "dlaczego", o
tym chciałbym usłyszeć zdanie innych, a może nawet uświadomienia
dlaczego, - państwo jest i musi być takim ssynem dla ludzi/obywateli .
Jedno zjawisko?? Do wieczora mógłbym wymieniać przykłady jego wrogości
które sprowadzają Obywatela do roli śmiecia.
A tak poza tematem. - W Niemczech bywam,. I co się rzuca od razu w oczy
- zupełnie inny stosunek do obywatela/człowieka niż u nas. Szkoplandia
nie jest nakierowana tak represyjnie i roszczeniowo jak ten nasz tyran.
Ale to tak jako już napisałem wyżej, rzecz poza tematem i nie mam
zamiaru dyskutować na temat tego gdzie, i w którym kraju się lepiej żyje.

Re: Cześć, mam pytanie natury naukowej i zarazem mały dylemat
Czy tu ktoś jeszcze coś (na)pisze?
Re: Cześć, mam pytanie natury naukowej i zarazem mały dylemat
partyzantka
Nieludzkie oblicza lewackich idei.