Pańswowe plany Kaczyńskiego.

131. Data: 2017-01-29 20:49:48

Temat: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

> Czyli państwa takie jak Szwecja i Norwegia zaliczasz do tej grupy. I
> przez kogo i w jaki sposób są te państwa "zdyskredytowane"?

Same się dyskredytują tym co się w ich społecznych wnętrzach dzieje.

> Masz problem... i to poważny.

Mylisz się, kiedyś miałem. Ale już ładnych kilka lat jak się od niego
uwolniłem. :-)

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

132. Data: 2017-01-29 21:13:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

>>> j.w. Nie ma. Jet tylko inny sposób drenowania społeczeństwa przez
>>> kobiety.

> Mylisz się, kiedyś miałem. Ale już ładnych kilka lat jak się od niego
> uwolniłem. :-)

Żebyś nie miał wątpliwości - wcale nie unikam kobiet a i one nie stronią
ode mnie. :-)

133. Data: 2017-01-29 21:19:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Same się dyskredytują tym co się w ich społecznych wnętrzach dzieje.

Z tego co ja obserwuję, to dyskredytują się one tylko w Twoich oczach.

Czy ma to jakiś związek z tym:
http://now8news.com/donate-a-testicle-the-payout-for
-this-is-35000/

134. Data: 2017-01-29 21:25:55

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-29 o 20:34, CookieM pisze:

> Mam nadzieję, że masz świadomość tego, że gadasz z trollem,

Bardzo ci przeszkadza, że trolluję trolla pedofila?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

135. Data: 2017-01-29 21:40:50

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

>>> "zdyskredytowane"?

> Z tego co ja obserwuję, to dyskredytują się one tylko w Twoich
> oczach.

Widocznie lata spedzone w Stanach stępiły Twoją zdolność oglądu i
analizy europejskiej rzeczywistości. ;-)

> Czy ma to jakiś związek z tym:
> http://now8news.com/donate-a-testicle-the-payout-for
-this-is-35000/

Myślalem, że z Ciebie poważniejszy facet. Ale Ty masz kiełbie we łbie. ;-)

A poza tym nie doczytałeś końcówki mojej wiadomości.

136. Data: 2017-01-29 21:55:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

the_foe pisze:

> połowa narodu ma dwucyfrowe IQ. To jest powód.

IQ o niczym nie świadczy poza oceną zdolności manipulacyjnych delikwenta
według kryteriów ustanowionych według innych manipulantów. Ocywiście im
wyższe IQ tym potencjały: analitycny i twórczy delikwenta są większe.
Ale czy wyższe IQ świadczy o umiejetnościach społecznych? Zazwyczaj ci z
najwyższym IQ są zupełnie nieprzygotowani do życia w społeczeństwie. Ale
nie znaczy to, że mogą oni być bardzo uzytecznymi dla rozwoju...
społecznego przez tworzenie teorii weryfikowanych następnie przez to
nielubiane przez nich społeczeństwo.

Faktem jest, że ci z najwyższym IQ uważają siebie samych za coś lepszego
od pozostałych członków społeczeństwa, którzy w jakis tam sposób na nich
pracują. Ci z najwyższym IQ są zazwyczaj jednak aspołeczni i nie bardzo
potrafia sie komunikować ze społeczeństwem pomimo tego, że społeczeństwo
na nich pracuje a więc powinni dostrzec i spłacić dług wdzięczności za
to co od społeczeńtwa otrzymali.

Współpraca buduje a przemoc rujnuje, w jakiejkolwiek formie by się nie
przejawiała.

137. Data: 2017-01-30 00:13:57

Od: the_foe <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-29 o 21:55, LeoTar Gnostyk pisze:

> IQ o niczym nie świadczy poza oceną zdolności manipulacyjnych delikwenta
> według kryteriów ustanowionych według innych manipulantów

IQ to tylko abstrakt.
Chodzi o to, ze 51% nie może być elitą przez definicję. A to niezależnie
od systemu tylko elity, tak naprawdę, decydują o sukcesie/porażce
projektu państwowego. Ale od złych elit gorszy jest ich brak.

--
@foe_pl

138. Data: 2017-01-30 08:05:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

the_foe pisze:

> [...]
> definicję. A to niezależnie od systemu tylko elity, tak naprawdę,
> decydują o sukcesie/porażce projektu państwowego. Ale od złych elit

Elity są potrzebne tylko w państwie niedoskonałym czyli w każdym
nastawionym na wzrost społeczny, wzrost ku doskonałości. Wzrost rozumiem
jako: doskonalenie relacji społecznych, dążenie do świadomej i
dobrowolnej współpracy, wyeliminowanie przemocy z tych relacji, oparcie
trwałości państwa na wzajemnym zaufaniu i szacunku jego obywateli. Jak
jednak elity mają działać skutecznie skoro same dopuszczają się
kłamstwa, oszustwa, które jest zalążkiem przemocy?

Elitą można nazwać tę grupę w społeczeństwie, która ma realny pomysł na
uzdrowienie społeczeństwa i ma odwagę go wdrażać. Każda inna grupa elitą
się nazywająca a poslugująca się kłamstwem, półprawdą lub
niedomówieniami to tylko kolejna banda chętnych do roli poganiaczy i
wyzyskiwaczy. Ale pocieszającym jest to, że tak właśnie, w trudu i znoju
niewolniczego wyzysku rodzą się nowe... elity. Kiedyż wreszcie nastąpi
zmierzch elit? :-)

139. Data: 2017-01-30 18:44:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> wyzyskiwaczy. Ale pocieszającym jest to, że tak właśnie, w trudu i
> znoju niewolniczego wyzysku rodzą się nowe... elity. Kiedyż wreszcie

Rolą elit jest przygotowanie społeczeństwa do życia bez pomocy elit, do
samodzielnego zycia na własny rachunek. Bo o wolność każdy człowiek, raz
nauczony jak po nią sięgnąć, musi dbać indywidualnie i samodzielnie.

140. Data: 2017-01-30 18:47:10

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-30 o 18:44, LeoTar Gnostyk pisze:
> Rolą elit jest przygotowanie społeczeństwa do życia bez pomocy elit, do
> samodzielnego zycia na własny rachunek. Bo o wolność każdy człowiek, raz
> nauczony jak po nią sięgnąć, musi dbać indywidualnie i samodzielnie.

elity bez społeczeństwa to król bez ziemi i poddanych.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol
Ośmiornica.