Pantoflarstwo

31. Data: 2005-12-28 12:21:48

Temat: Re: Pantoflarstwo
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dots3j$fv4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> BTW przytakiwania: Ania, masz "zdrowe" zadatki,
> aby ze tak powiem dostapic zaszczytu obcowania
> z "prawdziwym mezczyzna" ("z jajami"). ;))))

- w odróżnieniu od tych, które do końca życia będą tylko czytać powieści
romantyczne ;-)
Powieści romantyczne w Stanach to ponad 60% CAŁEGO rynku wydawniczego!
Zapotrzebowanie kobiet na to czego doznają będąc z prawdziwymi facetami jest
olbrzymie!

32. Data: 2005-12-28 12:27:41

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem polega na tym, ze poza tym "czyms atawistycznie
> pociagajacym" nie zauwazasz nic innego...

- zauważam ale na razie o tym nie piszę bo jest problem ze złapaniem
prostych podstaw, które są znacznie ważniejsze. Tak jakby Jaś w podstawówce
wypominał pani od matematyki, że nie wspomina o całkach na lekcji dodawania.
Jebnij się w mózg chłopie!

33. Data: 2005-12-28 12:57:55

Od: "Diana" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> - racja, jak już w ułamku sekundy odrzucisz ze swojej świadomości
> wszystkie
> bata to potem spośród alpha możesz "wybierać" tych, którzy tak jak Ty
> lubią
> jeździć nad morze i lubią różowy kolor... To się dzieje tak szybko, tak
> nieświadomie, że aby to zrozumieć musisz najpierw zwrócić na to uwagę.

A więc your point being is: kobiety czują pożądanie do tych, do których
czują pożądanie. Tautologia. Którą zresztą jest całe Twoje rozumowanie.
A ponieważ oparłeś je na fałszywych przesłankach, bo Twoje prawa rzekomo
ogólne rozłażą się w szwach przy próbach wpasowania ich w konkretne
sytuacje, to brniesz coraz dalej w ogólniki, co
jest o tyle słuszne, o ile wywiedzione z prawdziwych założeń. W przeciwnym
wypadku dochodzisz do banałów i tautologii, które są - oczywiście -
prawdziwe, choć jednocześnie całkiem bezwartościowe.

> Wyjdź
> na ulicę i spójrz na facetów, nie na tych, którzy Ci się podobają ale
> przede
> wszystkim na tych, którzy pod żadnym względem nie wchodzą w rachubę, są
> aseksualni, mimo schludnego wyglądu i wysokeigo statusu cywilizacyjnego
> (np
> prawnik)

Poza oczywistym faktem, że nie potrafię ocenić "na ulicy" którzy parają się
prawem, to też nie jestem w stanie ocenić "na oko" którzy mężczyźni są lub
mogą potencjalnie być dla mnie pociagający.

> są odrażający na poziomie głębokich reakcji emocjonalnych (w
> sytuacjach o znaczeniu potencjalnie zmierzającym do
> rozrodczego ;-). Zastanów się jaka jest między fajnymi a beznadziejnymi
> różnica z perspektywy kobiety.

Kobiety? Pojęcia nie mam. Mogę co najwyżej mówić za siebie. I to też
niekoniecznie będzie obraz spójny.

> - nawet nie wiem co to znaczy...
> (Chyba musiałabyś zoperacjonalizować ;-)

Przełożyć na konkretne sytuacje. Wskazać co dane pojęcie oznacza, jaki
desygnat ma w rzeczywistości.

> - o co Ci chodzi z tym pozdrawianiem?

O konwencję.

Pozdrawiam,
Diana

34. Data: 2005-12-28 13:15:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox:
> ... Jebnij się w mózg chłopie!

Mysle, ze zadowole sie "jebnieciem" twoich
tekstow do plonkownicy. :)

--
Czarek

35. Data: 2005-12-28 13:24:33

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> PowerBox:
>
> Mysle, ze zadowole sie "jebnieciem" twoich
> tekstow do plonkownicy. :)

PLONK dobrze mowie prosze pana? :)

--
careful with that axe Eugene!

36. Data: 2005-12-28 13:26:36

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> PLONK dobrze mowie prosze pana? :)

PS a ty zabo spierdalaj lizusie
--
careful with that axe Eugene!

37. Data: 2005-12-28 13:27:17

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> PS a ty zabo spierdalaj lizusie

ps cd. co zlego to nie ja
--
careful with that axe Eugene!

38. Data: 2005-12-28 13:54:40

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest alpha i beta, ze sie w koncu spytam? :p

Pozdrawiam.

39. Data: 2005-12-28 18:38:06

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Diana" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> A więc your point being is: kobiety czują pożądanie do tych, do których
> czują pożądanie. Tautologia.

- pisałem o różnych cechach żeby Ci przybliżyć ale one inaczej wyglądają z
perspektywy mężczyzny i kobiety więc napisałem, że z Twojej perspektywy to
wygląda tak, że jedni są atrakcyjni, drudzy odpychający i miałaś sama
napisać jakie wyczuwasz różnice.

> nie jestem w stanie ocenić "na oko" którzy mężczyźni są lub
> mogą potencjalnie być dla mnie pociagający.

- rozumiem. Z mojego rozumienia i doświadczeń wynika, że niektóre kobiety
(bardzo mało),
szczególnie te mało atrakcyjne są seksualnie tępe - tzn niezależnie czy mają
do
czynienia z alpha czy z beta mają tak samo tępe spojrzenie. Tego jeszcze nie
rozpracowałem.
Natomiast im atrakcyjniejsza laska i im ma więcej
adoratorów i przeżyć z tym związanych tym wyraźniej wszystko kuma. Tak samo
z facetami. Nie wiem jak sprawy wyglądają u Ciebie, nie znam Cię i niczego
nie insynuuję. Tylko tyle mi się nasunęło. Może to jest kwestia tego, że te
laski nie są wzrokowcami tylko słuchowcami czy kinestetykami, nie wiem. Może
zamiast spojrzenia potrzebują złapania za dupę, nie wiem, nie jestem
ekspertem od lasek, które nie potrafią w ułamku sekundy wzrokowo odróżnić
atrakcyjnego faceta od chodzącej pizdy...

> Przełożyć na konkretne sytuacje. Wskazać co dane pojęcie oznacza, jaki
> desygnat ma w rzeczywistości.

- status i dominacja to jest bezsłowna postawa, sposób w jaki traktujesz
drugiego człowieka (i pośrednio siebie). Na poziomie rozumienia tego przez
moje rozumienie NLP można myśleć o tym jako o różnych modalnościach. Osoba z
niskim statusem ma inne modalności obrazów wewnętrznych niż osoba z wysokim.
Tak samo z dominacją. Jest to "sposób w jaki się na kogoś patrzy". Z tym
mogą być związane słowne przekonania i pewne powierzchowne czynnosci ale tak
jak ja to rozumiem są to satelitarne, pomocnicze zjawiska. Więc w praktyce
różnica sprowadza się do
tego w jaki sposób patrzysz na drugą osobę - rozmówca/obserwator od razu to
wyczuwa.

Nie chcę tutaj za dużo zdradzać cennych informacji ale mogę podać
inny przykład wewnętrznej gry i jak objawia się to na zewnątrz. Jeżeli ktoś
wyobrazi sobie rozmówcę (w sensie modalności) jako małego niebieskiego
nieprzyjemnego ludzika to rozmówca podświadomie odbierze baaardzo
nieprzyjemny
sygnał - totalny chłód i barierę. Prawie nie ma znaczenia czy jest to tępy
facet
czy wyczulona laska - rozmówcy odechce się gadać, poczuje potężne
"niepasowanie", szybko straci ochotę na interakcję i sam odejdzie. Jeżeli
dwie osoby
zrobią to w stosunku do trzeciej to efekt jest rozpierdalający.
Jeżeli chodzi o kolory to pozytywnym kolorem jest różowy lub pomarańczowy.
Wyobrażanie sobie rozmówcy razem ze sobą w różowym bąblu jest odbierane
przez rozmówcę bardzo przyjemnie i bezpośrednio, wzbudza zaufanie i
pozytywne emocje. Jest to tylko jedna modalność, więc zawsze można to skopać
innymi - np. w przypadku rozmowy z kobietą ciepła uległa pizda jest
odpychająca jeżeli głębiej nie ma żadnych wyczuwalnych twardych cech. I
odwrotnie
prawdziwy facet demonstrujący połączenie z kobietą w różowym bąblu
(wyłączającym wszystkich innych ludzi) działa silnie
rozpierdalająco ( sensie pozytywnym tym razem;) Osoby zakochane robią to
naturalnie.

Jeżeli chodzi o status to jest to tylko/aż sposób w jaki patrzysz na innych.
Dla osoby obok, rozmówcy jest to wyraźnie wyczuwalne.

Każda super modelka na okładce światowego formatu żurnala ma w spojrzeniu
wymalowany wysoki status powodujący w motłochu oglądających to beta
wrażenie, że nie są w stanie "doskoczyć" do niej. Przez sam ten fakt modelki
stają się bardziej atrakcyjne. Mało który facet traktuje taką laskę jak
młodszą głupią siostrzyczkę - a paradoksalnie to jest oznaka wyższego
statusu, za którym laski przepadają (jak one to odczuwają tego nie wiem).
Oznaki niższego statusu faceta zamykają u kobiety jakiekolwiek postrzeganie
faceta jako atrakcyjnego. Wiem, że to
jest pojebane i odwrotne do wszystkiego co się nawykowo myśli ale piszę co
działa w praktyce. [Głupcy nie wiedzą, jak wygląda nieoszlifowany diament i
mogą zdechnąć z biedy siedząc na polu pełnym diamentów].

Weźmy sąsiadkę mojej mamy. Patrząc z boku widać, że moja mama ma wyższy
status. Sąsiadka natomiast dzięki swojemu mężowi ma ogrom pieniędzy ale jak
wiadomo
to niewiele zmienia bo nadal czuje się w głębi niewypowiedzianie gorsza od
mamy(takie są moje chore projekcje). Więc przychodzi i opowiada w szczególny
sposób o tym ile mają pieniędzy, gdzie podróżują, jak wspaniale ma się
kariera dzieci itd. Tak samo zagrywa intuicyjny rwacz w
zderzeniu z ultra atrakcyjną laską o bardzo wysokim statusie. Żeby wydał się
atrakcyjny musi mieć wyższy status. Tego się nie da obejść. Więc rzuca kilka
tekstów i zachowań zmniejszających wartość laski a zwiększających jego
status. Niektórzy ludzie robią to nieświadomie. Tymczasem wszystko można
zrobić we własnej głowie bez pajacowania.(patrz film niżej) Można mieć cały
czas wyższy status
i dominację i nikogo nie trzeba do niczego zmuszać, czy sztucznie poniżać.
Laska może mieć
w swojej głowie wyższy status niż facet i facet może mieć w swojej głowie
wyższy status niż laska. Pozornie to niemożliwe żeby naraz obie osoby miały
wyższy status, bo jest jedna obiektywna rzeczywistość ale chodzi tutaj o
dwie subiektywne rzeczywistości w ich głowach.

Faceci obejrzyjcie film Cross of Iron (żelazny krzyż) - jest na
emule. Rzecz dzieje się w czasie WWII w niemieckiej armii na froncie
wschodnim. Główny bohater jest typowym alpha. Zobaczycie rozgrywki pomiędzy
samcami walczącymi o najwyższe odznaczenie niemieckiej armii - żelazny
krzyż. Zobaczycie jak
reagują laski i jak alpha odnosi się do lasek, zobaczycie spojrzenia alpha z
alpha -zobaczycie WALKĘ dwóch WEWNĘTRZNYCH ŚWIATÓW. Zrozumiecie o co chodzi
zdaniach typu "człowiek jest tym kim myśli, że jest" albo, "teraz on jest w
moim świecie". Zobaczycie komunikację statusu, dominacji i różne reakcje.
Kondensat.
Zobaczycie jak jeden chce uzupełnić niedobory własnego statusu i chce zdobyć
krzyż a drugi z silniejszym światem bez problemu zdobywa krzyż z niższej
pozycji i nie jest mu do niczego potrzebny. Zobaczycie na czym to polega.
Generalnie walka wewnętrznych światów. Wyśmienita lekcja jeśli chodzi o
życie i związki z laskami chociaż stricte o laskach tam akurat niewiele.
Prawdziwy
facet i dobry rwacz/cenny facet zagrywa z dziewczynami tak jak bohater
Steiner ze swoim
przełożonym - ma silniejszy swój świat, potrafi przebić każdą stawkę. Poza
tym fajny film, więc nawet jak "betony" nic nie skumają to chociaż popatrzą
na kilka "fajnych" scen wojennych.

Teraz cnet pokaż jakim jesteś betonem i pofantazjuj sobie na forum jak
ideałem jest faszysta - bo do takiego pokroju wniosków sprowadzasz wszystkie
posty. Jebnij się w mózg chłopie.

> Pozdrawiam,
> Diana

też pozdrawiam (ale tylko w ramach konwencji :)

40. Data: 2005-12-28 20:21:58

Od: Ania <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> ... i przytakujaca oczywiscie. :)
>
> BTW przytakiwania: Ania, masz "zdrowe" zadatki,
> aby ze tak powiem dostapic zaszczytu obcowania
> z "prawdziwym mezczyzna" ("z jajami"). ;))))

Hehe :) chyba inaczej zrozumiałam post PowerBoxa.
Nie jestem uległa , mam swoje zdanie , ale nie znaczy to , że walczę w
związku o dominację. Podobają mi się mężczyźni z charakterem, silni ,
niezależni i z charyzmą w oczach ;) i nie wiem z czym jeszcze bo często
kieruję się w życiu intuicją ... pantoflarze to dla mnie typ taki
" nijaki "

CHRIST: THE ARRIVAL
o niesmialosci
Jak mogę pomóc??