GRUPA ZESZŁA NA PSY!!!

31. Data: 2007-01-25 19:16:11

Temat: Re: Panxlavista szuka bobasa..!!!
Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hau hau..." <b...@t...pl> wrote in message
news:epauv3$ol$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie moge, moge komus krzywde zrobic...
> A po drugie - ta wiadomosc zyskalem jeszcze w pazdzierniku,
> A mamy koniec stycznia....

Jaką krzywdę, chyba nie myślisz, że pojadę z mieczem łby odcinać...
Chcę prawdy - badanie DNA - moje - to pełne konsekwencje - nie moje -
przeprosiny i znikam.

32. Data: 2007-01-25 20:03:33

Od: "Hau hau..." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ovo" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> "Hau hau..." <b...@t...pl> wrote in message

> Jaką krzywdę, chyba nie myślisz, że pojadę z mieczem łby odcinać...
> Chcę prawdy - badanie DNA - moje - to pełne konsekwencje - nie moje -
> przeprosiny i znikam.
Podejrzewam ze to ona napisala do mojej Han, Kiedy Han chciala ciebie
oskarzyc, o zniesławienie.
Moja Hanna wraca 31 01, i niech ona podejmie decyzje...

33. Data: 2007-01-26 04:17:25

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ovo" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Podejrzewam ze to ona napisala do mojej Han, Kiedy Han chciala ciebie
> oskarzyc, o zniesławienie.
> Moja Hanna wraca 31 01, i niech ona podejmie decyzje...

Zniesławienie? Niby jak?

34. Data: 2007-01-26 04:19:02

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oskarzyc, o zniesławienie.
> Moja Hanna wraca 31 01, i niech ona podejmie decyzje...

Sugerujesz, że twoja Hana jest na zdjęciach w moim blogu?

35. Data: 2007-01-26 04:21:45

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ovo" <j...@o...pl> wrote in message

> "Hau hau..." <b...@t...pl> wrote in message

> Sugerujesz, że twoja Hana jest na zdjęciach w moim blogu?

A to byłyby jaja!!! ;-P))))))))))))))))))))))

Ale wtedy nie możesz ciągać mnie o jakieś zniesławienie...

36. Data: 2007-01-26 04:59:43

Od: "Hau hau..." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ovo" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> "Hau hau..." <b...@t...pl> wrote in message

> Sugerujesz, że twoja Hana jest na zdjęciach w moim blogu?

Czy ty nie sugerujesz.. he he he..
W tym czasie, jak ty to opisujesz bylismy razem nad Pacyfikiem, wrocilismy
koncem marca i nie jest mozliwoscia aby byla w Polsce.
I moja Hanna tak podle nie wyglada...chodz ma wiecej latek od twojej Syli.

37. Data: 2007-01-26 05:00:43

Od: "Hau hau..." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Hau hau..." <b...@t...pl> wrote in message

> Zniesławienie? Niby jak?

Ma wsystkie posty twoje, w ktorych dosc dobrze jej wlazles za skore.....

38. Data: 2007-01-26 05:14:59

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ovo" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ma wsystkie posty twoje, w ktorych dosc dobrze jej wlazles za skore.....

Tylko zapytałem o zdjęcie i miasto, a to jest neutralne - odmówiła i po
sprawie, tylko ktoś to się nakręcał i wiersze pisał... obraźliwe dla mnie.

39. Data: 2007-01-26 05:20:11

Od: "Hau hau..." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ovo" <j...@o...pl> wrote in message

> A to byłyby jaja!!! ;-P))))))))))))))))))))))
>
> Ale wtedy nie możesz ciągać mnie o jakieś zniesławienie...

Zadne jaja, ty cos snisz, znowu zwidy..
Moja nie wyglada tak zle, i tak staro, jak ta osoba na tym zdjeciu..
Jak widac ciezko spracowana, skaczac z kwiatka na kwiatek..
Czytałem twoje posty do Han, jak bylem na Ukrainie, sa faktycznie
idiotyczne, zadasz zdjecia,
Potem pełnego adresu, oraz gdzie pracowała, i chciałes zeby do ciebie
przyjechala..
Zapytała sie? Czy ty jestes normalny, lub jestes chory na glowe..
Lub czegos tobie brakuje.. Ja jej odpowiedzialem..."Wszystkiego po trochu."
I ze jestes ta osoba, ktora chcielismy zatrudnic,
Ale znajomy z Warszawy zrobil o nim wywiad...I wiesz co opisał...
Przed chwila rozmawiałem z swoja telefonem, wzgledem odbioru na lotnisku,
I powiedziałem, o co ty prosisz, wysmiała sie z tego,
A swoja droga, czekaja ciebie dobre jaja....

40. Data: 2007-01-26 05:43:09

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak widac ciezko spracowana, skaczac z kwiatka na kwiatek..
> Czytałem twoje posty do Han, jak bylem na Ukrainie, sa faktycznie

Dokladnie, zdjęcia.

> Potem pełnego adresu, oraz gdzie pracowała, i chciałes zeby do ciebie
> przyjechala..

Nie pełnego adresu - tylko z jakiego miasta klika...

> Zapytała sie? Czy ty jestes normalny, lub jestes chory na glowe..
> Lub czegos tobie brakuje.. Ja jej odpowiedzialem..."Wszystkiego po
> trochu."

To mogę olać - twoja opinia jest nieobiektywna.

> I ze jestes ta osoba, ktora chcielismy zatrudnic,

Nigdzie nie zamierzałem się zatrudniać

> Ale znajomy z Warszawy zrobil o nim wywiad...I wiesz co opisał...

Nie ważne - najwyraźniej ktos robił ciebie w konia lub... kobyłę.

> Przed chwila rozmawiałem z swoja telefonem, wzgledem odbioru na lotnisku,

O nic nie proszę.

> I powiedziałem, o co ty prosisz, wysmiała sie z tego,
> A swoja droga, czekaja ciebie dobre jaja....

Ale jeżeli to ona - to będzie miała jaja...

Witam. Oto co dzis ugotowalem.
panierka do skrzydelek?
O BLOOGU
co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?
[OT] Zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa