co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?

1. Data: 2007-01-24 11:10:39

Temat: co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, co byscie zamówili bedac w takiej knajpie?Kuchnia polska
typowa?makarony?Jak myslicie?
--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

2. Data: 2007-01-24 11:15:16

Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie, co byscie zamówili bedac w takiej knajpie?Kuchnia polska
> typowa?makarony?Jak myslicie?

Dwie lornety i meduzę.

*piotr'ek*

3. Data: 2007-01-24 11:15:30

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Abrakadabra napisał(a):

> Golonke pieczona:)

Hmm, no tak, draze dalej z kapusta zasmazana?A, swoja droga, czy golonki
nie mozna zrobic tylko w piekarniku?
Zawsze trzeba gotowac wczesniej?

4. Data: 2007-01-24 11:15:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message
> Mam pytanie, co byscie zamówili bedac w takiej knajpie?Kuchnia polska
> typowa?makarony?Jak myslicie?
> --
>
> Gosia
> http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

Przystawka - tatar + setka
Zupa - pomidorowa
Pieczeń z ziemniakami i surówką
Kawa, kieliszek koniaku - dla pań - likieru.

To Twoje dogusie? Po ile? Bo bardzo tęsknię za moim czarnym umarł w wieku 14
lat - spał z nami na łóżkach...

5. Data: 2007-01-24 11:19:46

Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2007-01-24 11:22:58

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek napisał(a):

> Przystawka - tatar + setka
> Zupa - pomidorowa
> Pieczeń z ziemniakami i surówką
> Kawa, kieliszek koniaku - dla pań - likieru.

Qurcze, o dobrega tatara chyba trudno

> To Twoje dogusie? Po ile? Bo bardzo tęsknię za moim czarnym umarł w wieku 14
> lat - spał z nami na łóżkach...

Tak moja Urka, dzieci bedzie miała prawdopodobnie dopiero we wrzesniu.
Strasznie dlugo jak na doga twój zył, nie dziwie sie ze tesknisz
Ja sobie juz domu bez Urki nie wyobrazam

7. Data: 2007-01-24 11:23:31

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

*piotr'ek* napisał(a):

> Dwie lornety i meduzę.
A, samochodem jak wrócisz;-)?

8. Data: 2007-01-24 11:26:40

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Abrakadabra napisał(a):

> Ja lubie sama bez dodatkow, tylko musztarda i chrzan. Wczesniej gotowana
> jest bardziej "trzesaca" sie:)
> Ale to pewnie wedlug gustow..
Ja mam własnie swoją w zalewie, bo maz sobie zazyczył. Gotowałam 3
godziny, noc przelezała w zalewie z piwa, sosu sojowego, miodu i
mielonego kminku. Sama jestem ciekawa jaka bedzie. Z drugiej strony,
pieprzenia na cały dzien

9. Data: 2007-01-24 11:26:52

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, no tak, draze dalej z kapusta zasmazana?A, swoja droga, czy golonki
> nie mozna zrobic tylko w piekarniku?
> Zawsze trzeba gotowac wczesniej?

Ja tylko gotuję, a później (tylko czasem) pod promiennik (u góry
piekarnika), aby skórka się przyrumieniła.
A gotuję w dużej ilości warzyw wszystkich i przypraw w szybkowarze.
Tylko, że teraz sprzedają porcje dla jamników - golonka zmaltretowana
pocięciem na plastry i nie mam ochoty kupować.
Dawniej kupiłem trzy-cztery takie po 1,2kg - do szybkowara i po godzinie
na talerz, musztarda, świeży chleb i piwo... Skórka jak masełko... A smak i
zapach!!!
Narobiliście mi smaku, a muszę czekać na listonosza, więc nie pojadę do
sklepu...

10. Data: 2007-01-24 11:27:44

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Hmm, no tak, draze dalej z kapusta zasmazana?A, swoja droga, czy golonki
> nie mozna zrobic tylko w piekarniku?
> Zawsze trzeba gotowac wczesniej?

Wyschnie i zrobi się mała, a te wszystkie kleje znikną...

[OT] Zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa
DO...
WOLNOSC
patelnia grillowa
Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?