co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?

11. Data: 2007-01-24 11:28:44

Temat: Re: co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?
Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ep7f4l$g3s$3@news.onet.pl...

> Hmm, no tak, draze dalej z kapusta zasmazana?A, swoja droga, czy golonki
> nie mozna zrobic tylko w piekarniku?
> Zawsze trzeba gotowac wczesniej?

Ja lubie sama bez dodatkow, tylko musztarda i chrzan. Wczesniej gotowana
jest bardziej "trzesaca" sie:)
Ale to pewnie wedlug gustow..

12. Data: 2007-01-24 11:29:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Tak moja Urka, dzieci bedzie miała prawdopodobnie dopiero we wrzesniu.
> Strasznie dlugo jak na doga twój zył, nie dziwie sie ze tesknisz
> Ja sobie juz domu bez Urki nie wyobrazam

Spłakałem się jak bóbr.

13. Data: 2007-01-24 11:31:04

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek napisał(a):

> Ja tylko gotuję, a później (tylko czasem) pod promiennik (u góry
> piekarnika), aby skórka się przyrumieniła.
Aaaa, dobrze ze mówisz, bo ja planowałam na 40 minut z polewaniem piwem

> Dawniej kupiłem trzy-cztery takie po 1,2kg - do szybkowara i po godzinie
> na talerz, musztarda, świeży chleb i piwo... Skórka jak masełko... A smak i
> zapach!!!

Moje na targu kupione, okazałe tak własnie po 1,2 kg. Zastanawiam sie
tylko, bo w przepisie kazali dodac pieprz cayenne, a mi tak jakos do
golonki on nie bardzo pasuje, ale ja akurat golonkowy laik jestem
--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

14. Data: 2007-01-24 11:33:31

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Strasznie dlugo jak na doga twój zył, nie dziwie sie ze tesknisz
> Ja sobie juz domu bez Urki nie wyobrazam

Masz tylko płowe? Interesowałyby mnie dwa psy z tych łagodnych z jednego
miotu - mieszkam w szkole.

15. Data: 2007-01-24 11:34:57

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek napisał(a):

> Masz tylko płowe? Interesowałyby mnie dwa psy z tych łagodnych z jednego
> miotu - mieszkam w szkole.

Tak, ja mam tylko zółta sunię.

16. Data: 2007-01-24 11:42:03

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko, bo w przepisie kazali dodac pieprz cayenne, a mi tak jakos do
> golonki on nie bardzo pasuje, ale ja akurat golonkowy laik jestem

Bez udziwnień, opalasz skórę, myjesz, do szybkowara i na nie dopiero
warzywa - duża marchew, pietruszka, pasternak, seler (mały cały z dużych
1/4), dwa pory, dwie cebule (można po jednej), trzy-cztery ząbki czosnku,
ćwiartka kapusty włoskiej (lub mniejsza część gdy duża główka), parę ziaren
(po 5) ziela angielskiego i pieprzu czarnego, dwa liście laurowe, pół
strączka papryki ostrej, sól.
A teraz, w zależności do czego chcesz użyć wywar (dużo go nie będzie) to
albo warzywa w całości (marchew, pory połówki wzdłuż itp) - łatwo będzie
odcedzić, lub posiekać w krążki, seler w kostkę - ja gotuję wtedy omidorówkę
z ryżem.

Smacznego!

17. Data: 2007-01-24 11:43:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ja mam tylko zółta sunię.

Gdy zaplanuję kasę - zgłoszę się.

18. Data: 2007-01-24 11:44:33

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek napisał(a):

> [...]
> odcedzić, lub posiekać w krążki, seler w kostkę - ja gotuję wtedy omidorówkę

Wywar dostała Urka z mięchem;-)

19. Data: 2007-01-24 11:45:26

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wywar dostała Urka z mięchem;-)

Szkoda!

20. Data: 2007-01-24 11:57:31

Od: Grzegorz Mucha <m...@p...zabierzow.com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Jan 2007 12:23:31 +0100, Gosia Plitmik wrote:

> A, samochodem jak wrócisz;-)?

Taksówką. Skoro obrzeża miasta, to jeszcze miejska taryfa ;)

mucher

[OT] Zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa
DO...
WOLNOSC
patelnia grillowa
Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?