Re: Papierosy i piwo.

Data: 2001-07-03 10:54:01
Temat: Re: Papierosy i piwo.
Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net>

"Artur Krzesiwo" <a...@c...pl> writes:

> Zgadzam sie ! i tak samo tez mysalem przed Twoim postem .
> Moze zle ujalem swoje mysli , ale z polskiego orlem nie jestem ;-)
> Chodzi mi nie oto kto sprzedaje i w jaki sposob ale legalnosc transakcji
> (czy jest ona bezgotowkowa czy nie to nie wazne) ...czyli podejscie
> kupujacego
> Jakby bylo to wszystko legalne to napewno W Polsce bylyby jakies "promocje"
> typu "pierwsze 3 dzialki gratis" .

Widziales kiedys promocje "3 dzialki gratis morfiny dla pierwszych 10
chetnych" w aptece kiedys?

Na jakiej podstawie sadzisz, ze dokladnie to samo mialoby miejsce z
innymi narkotykami?

Dlaczego jakos nikt prawie nie zauwaza, ze narkotyki sie wciska
wszedzie i wszystkim bo dealerzy maja w tym cholerny interes - a przez
zalegalizowanie tego automatycznie sie zmniejsza ich interes???
mafia zajmuje sie tylko tym na czym ma duzy i szybki zysk.

Zrobienie narkotykow legalnych I POD KONTROLA oczywiscie magicznie
narkomanow nie wyelimnuje, ale przynajmniej wyeliminuje przestepczosc
zwiazana z narkotykami. Byle cena nie byla za wysoka, bo wtedy znow
zacznie sie przemyt - podobnie jak to bywa z przemycaniem taniego
alkoholu.
Wyeliminuje tez dealerow pchajacych narkotyki wszedzie za darmo
pierwsze dzialki - bo po prostu przestanie sie im to oplacac.

> Moze to dlatego , ze mlodziez widzac te szczatki ludzi , nie zdecydowala
> sie
> na wejscie na ta sama droge .
> A z ciekawosci : Tylko marihuana jest legalna w Holandi ???

I inne lekkie narkotyki, ale dokladnej listy nie znam.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net