Re: Papierosy kontra e-papierosy

Data: 2010-11-29 16:56:29
Temat: Re: Papierosy kontra e-papierosy
Od: "kiwiko" <k...@o...pl>

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:icuoj6$3id$1@inews.gazeta.pl...

> Nie działa u mnie. Muszę chcieć, a chcieć "z poczucia obowiązku" nie
> umiem. Jeśli przedmiot zainteresowania jest mi obojętny, lub co gorsza jak
> owe "Podstawy Nauk Politycznych" obrzydliwy emocjonalnie, nie będę umiał
> skupić na tym uwagi. Nigdy nie umiałem. Taki los krypto-ADHD-owca. W
> życiu, nie będziesz dostawał wyłacznie ciekawych tłumaczeń, wyłącznie
> ciekawych pacjentów, wyłącznie ciekawych przedmiotów do wykładania. A
> trzeba sobie jakoś radzic.
>
> pozdrawiam
> vonBraun

chciałam Ci podziękować Dobry Człowieku :)
naprawdę

jak ja chodziłam do szkoły to mówiło się, że to lenistwo, potem tłumaczyłam
sobie to tak samo. A Ty mi mówisz, że to niemożliwe i na dodatek, że nikt
nie jest winny. Dziękuję
Dobrze też, że nikt nie podpowiedział mi, że mogłabym zapalić, albo się
napić, bo pewnie źle bym skończyła ;)

kiwiko