Papierosy kontra e-papierosy

61. Data: 2010-11-25 21:36:34

Temat: Re: Papierosy kontra e-papierosy
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ja przy mojej też nigdy nie zapaliłam. Za to przy ojcu bez problemu.

U mnie rodzina niepaląca, chodzę gdzieś opłotkami. Nikt tego ode mnie
nigdy nie wymagał, ale czuję jakiś wewnętrzny przymus.

--

Paulinka

62. Data: 2010-11-25 21:37:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Coś w tym stylu.

IMO macie oboje poważne deficyty :)

--

Paulinka

63. Data: 2010-11-25 21:47:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-25 22:33, Paweł pisze:
> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Coś w tym stylu.

I weź tu człowieku napisz czasem coś o sobie, to od razu dostanie ci się
jakąś niebagatelną diagnozą...

Ewa

64. Data: 2010-11-25 21:52:46

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I weź tu człowieku napisz czasem coś o sobie, to od razu dostanie ci się
> jakąś niebagatelną diagnozą...

Czasem?
Coś?
Akurat Redart pisuje od lat całkiem dużo o sobie, a jeszcze więcej o swojej
żonie.
Na jej miejscu dałabym mu za to w pysk.
No i przymusu pisania o sobie i bliskich nie ma.
A jak się już pisze to trzeba się liczyć z obserwacjami, reakcją i oceną.
I tak jestem delikatna w diagnozowaniu.

V-V

65. Data: 2010-11-25 21:54:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> [...]
> No i przymusu pisania o sobie i bliskich nie ma.
> A jak się już pisze to trzeba się liczyć z obserwacjami, reakcją i oceną.

No raczej, skoro sama nic o sobie dogłębszego nie piszesz.

--

Paulinka

66. Data: 2010-11-25 22:31:10

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

/.../

> Chodzić coś zjeść to nie jest problem, bo bierze się dziecko ze sobą.
> Ale, jak sądzę, Redi bywa z małżonką w jakichś pubach.
Fakt. Teraz to te miastowe do jakis tam "pubów" chodzom, my z vB-nowa to
sie po ludziach ciągalim ;-)

> Nie ma z nim lekko, jak widać. ;)

To jest MÓJ złośliwy dowcip dla Rediego, i proszę mi go tu nie
zniekształcać!!!! ;-)

vB

67. Data: 2010-11-25 23:30:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> IMHO 2-3 dziennie nie daje problemów ze smrodem, kaszlem itd. Narkoman
> musi sięgnąć dna ;-) czyli np zaczynać zastanawiać sie co będzie w
> przesiewowym badaniu płuc w RTG podczas badań pracowniczych ;-)
Mnie szlag trafia, organicznie nie znoszę zapachu dymu papierosowego.
Nie cierpię lekkiego zapaszku w łazience ani tym bardziem mocniejszego
zapaszku, który wybucha przy otwieraniu łazienkowego kosza na śmieci.
Nie cieszą mnie też ślady niedokładnie sprzątniętego popiołu w brodziku...
Generalnie - zwyczaj palenia papierosów jest mi zupełnie 'obcy', ciężko mi w
ogóle
znaleźć kogoś w rodzinie, kto pali, nie rozumiem tego.
Nie myślałem, że będę musiał się z czymś takim zmagać we własnym domu
- ale zjawisko nie jest jakieś trwożliwe, się z lubą jakoś dogadujemy co do
granic - aczkolwiek, cholera, dlaczego nie można po prostu - nie palić ? :)
A co jej dasz w zamian? Może warto zapytać: "co ja mogę zrobić, żebyś Ty nie
paliła? Co byś chciała za to ode mnie dostać?". Niech może wymieni swoją
cenę. Będzie to szczere- i uczciwe: zapłać.

> Jednak można zachęcić w inny sposób - niektóre "smaki" e-papierosów są np.
> owocowe, kawowe, śliwkowe... podejrzewam że dla kobiety przyjemniejsze niż
> smród dymu.
No na to w sumie liczę - i chyba tym też ją zachęciłem. A co do samej
nikotyny - jak sądzę, odrobina jest jej potrzebna w niektórych porach
dnia/sytuacjach
i ma to zapewne związek z emocjami jak pisałeś, ale się na ten temat
rozwijał nie będę,
grubszy temat, nie na grupę.

Nie jej decyzja- nie zaakceptuje, jak sądzę...

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

68. Data: 2010-11-26 00:04:26

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun wrote:

> Ja nawiasem dziś podjadę po troche smaków nienikotynowych
> vB
Kiwi zmiksowany ze smakiem Cameli - genialny efekt.
vB

69. Data: 2010-11-26 00:10:58

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:icmlvp$3pg$31@node1.news.atman.pl...

> No raczej, skoro sama nic o sobie dogłębszego nie piszesz.

A co to ma wspólnego?
Redart ma jak widać antyikselkową potrzebę opisywania swojego życia.
Moje jest tak nudne, że nie mam takiej potrzeby. :)
Za to na podstawie jego wieloletnich i głębokich, a swego czasu jeszcze
głębszych wynurzeń oraz obserwacji kilku podobnych realnych przypadków, mam
swoje głębokie domysły na temat tego, co dolega jego żonie i dlaczego.
Szkoda, że on skoro o tym (chyba) wie, jakoś niespecjalnie się przykłada do
tego, do czego powinien.
Za to wmawia sobie różne rzeczy, które miejsca nie mają.
To tyle MOJEGO.

V-V

70. Data: 2010-11-26 07:46:54

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> A co jej dasz w zamian? Może warto zapytać: "co ja mogę zrobić, żebyś Ty
> nie paliła? Co byś chciała za to ode mnie dostać?". Niech może wymieni
> swoją cenę. Będzie to szczere- i uczciwe: zapłać.
To by było zaproszenie do gry, gdzie ukrytą tezą (niejawny komunikat :) jest
"Kochanie, palisz mi na złość, chcesz coś na mnie wymusić".
A tu nie ma takiego elementu.

> Nie jej decyzja- nie zaakceptuje, jak sądzę...

Wstępnie już zaakceptowała. Nie wiedziała, że w ogóle coś takiego jest
jak e-papierosy. Poczytałem na wikipedii, generalnie prace nad tego typu
rozwiązaniami były prowadzone już od bardzo dawna, ale dojrzałość
i idącą za nią popularność to rozwiązanie zyskało w ostatnich dwóch latach.
Ja sam kilka miesiecy temu nie miałem pojęcia, że jest coś takiego.
Myślałem, że to jakiś totalny krzak (przedrostek e- kojarzy mi się z
internetem :),
ale jak zobaczyłem, że vB się w to bawi i nawet chwali - to się
zainteresowałem :)

Stronnictwo patriarchalne
Z DALA OD POLITYKI...
SYLOIDY
ATAKI NA KOMPA...
Elektorat PO jest wytworem PRL i transformacji - tako rzecze Jaro