Paprykarz szczecinski

31. Data: 2005-09-09 16:39:32

Temat: Re: Paprykarz szczecinski
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]

Głodnemu chleb na myśli.
;-)
pozdr. Jerzy

32. Data: 2005-09-12 07:02:57

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski <k...@g...com> napisał(a):

> Z tą jakością to przesadzasz - jakby coś było nie tak z jakością, ludzie
> chorowali po tym itd. to by nie było już na rynku, te reguły działają,
> szczególnie w dobie gdzie istnieje konkurencja itd. Myślę że jakość jest
> obecnie zadowalająca. :P Z pewnością lepsza niż za komuny.

???to nie jadles paprykarza za komuny. Teraz to jakies paskudztwo z czarna
maziaja (kiedys to czerwone bylo, teraz sie chyba utlenilo)

BTW - ma kto przepis na paprykarz? Taki wlasnie szcz-ski z Gryfa? (tego od
rybek, a nie od czekoladek - bylam w oba cwei i potwierdzam, ze to dwie rozne
fabryki ;-)))

zdrowki
hania

33. Data: 2005-10-15 16:52:15

Od: raaf <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Dawniej do pasztetowej dodawali papier toaletowy...nie znam
> wartosci odzywczych celulozy...pewnie niesko kaloryczna :PP
>
> pierz
> K.T. - starannie opakowana

A czarną wołgą porywali dzieci.... proszę nie pisz takich rzeczy jak
dodawanie papieru toaletowego do pasztetowej w czasach gdy papier
toaletowy był dobrem najwyższym :)
--
raaf

Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

Kupilem parowar jutro debiut - jak i czy przyprawiac
kombiwar,szybkowar etc. i popcorn
obfitości końca lata :-)
Muszę zrobić torta!!! H E L P :-)
Kiszona pietruszka