Paracetamol-uczulenie(!)

1. Data: 2004-01-25 10:00:41

Temat: Paracetamol-uczulenie(!)
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki lek na obniżenie temperatury(39,2) może brać osoba uczulona na
paracetamol?
Pilne!
Pzdr.
iwona

2. Data: 2004-01-25 10:22:33

Temat: Re: Paracetamol-uczulenie(!)
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki lek na obniżenie temperatury(39,2) może brać osoba uczulona na
> paracetamol?

można robić zimne okłady.
ostrożnie można próbowac z ibuprofenem

3. Data: 2004-01-25 13:21:51

Od: "ukasz " <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona <i...@W...pl> napisał(a):

> Jaki lek na obniżenie temperatury(39,2) może brać osoba uczulona na
> paracetamol?
> Pilne!
> Pzdr.
> iwona

kwas acetylosalicylowy-polopiryna. mozna takze wziasc pyralgine.

4. Data: 2004-01-25 13:32:56

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Iwona ( i...@W...pl ) wrote :
> Jaki lek na obniżenie temperatury(39,2) może brać osoba uczulona na
> paracetamol?
> Pilne!
> Pzdr.
> iwona

Dziękuję za odpowiedzi.
Iwona

5. Data: 2004-01-25 18:56:10

Od: "eDwin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości
> Jaki lek na obniżenie temperatury(39,2) może brać osoba uczulona na
> paracetamol?
> Pilne!
> Pzdr.
> iwona

Aspirynę?

--
Pozdr.
eDwin

6. Data: 2004-01-26 15:23:30

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-01-26 15:59:06

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Piotr Kasztelowicz ( p...@r...am.torun.pl ) wrote :

> obawiam sie, ze akurat moze to dawac jeszcze gorsze objawy
> uczuleniowe - wiec trzeba wyprobowac z dawka polowy lub nawet
> cwiartki tabletki na probe ...

Aspiryna, to salicylany. Co je łączy z paracetamolem?
Pzdr.
Iwona

8. Data: 2004-01-26 21:27:31

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aspiryna, to salicylany. Co je łączy z paracetamolem?

Salicylany są jednymi z popularniejszych alergenów. jest duża szansa, ze też
uczulą.

9. Data: 2004-01-26 23:08:03

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend justy ( m...@o...pl ) wrote :

> Salicylany są jednymi z popularniejszych alergenów. jest duża szansa, ze
> też uczulą.

Przy wys. temp. głównie bazuję na chłodnych kompresach (i tak zrobiłam) i
nawadnianiu chłodnymi napojami , lecz tym razem trudno było ją obniżyć.
Pomagało na krótko.
Nie miałam pod ręką Ibuprofenu, więc podałam Scorbolamid. Chociaż nawiasem
mówiąc, popraw, jeśli się mylę, osoby uczulone na salicylany nie powinny
brać Ibuprofenu.
Tak czy siak podałam te salicylany i ... nie wiem w jaki sposób miałoby
wyglądać to uczulenie na nie. Zauważyłam na zarumienionych policzkach chorej
lekko popękane naczynka. Twarz w ogóle wyglądała na nabrzmiałą.
Może to tylko z gorączki(39,2)? Dzisiaj temp. jest Ok. tylko ten kaszel...
Pzdr.
Iwona

10. Data: 2004-01-26 23:13:31

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie miałam pod ręką Ibuprofenu, więc podałam Scorbolamid. Chociaż
nawiasem
> mówiąc, popraw, jeśli się mylę, osoby uczulone na salicylany nie powinny
> brać Ibuprofenu.
a tym bardziej scorbolamidu

> [...]
chorej
> lekko popękane naczynka. Twarz w ogóle wyglądała na nabrzmiałą.
to raczej nie jest opis uczulenia

Actimel
Piegi na... kostce?
bol w klatce piersiowej
kłopoty z równowagą
dla pacjentów z chorobami wątroby, dróg żółciowych i przewodu pokarmowego