Parkinson, Alzheimer i takie tam...

1. Data: 2016-07-25 09:20:46

Temat: Parkinson, Alzheimer i takie tam...
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ośrodkowy układ nerwowy jest holistycznym tworem
materialno-informacyjnym. Informacja i procedury jej przetwarzania są
przechowywane w materii, której działanie nadzorują. Dokładnie tak jak
samo w systemie komputerowym, którego pierwowzorem - zresztą - jest
żywy organizm. Możemy więc porównywać funkcjonowanie tych dwóch tworów,
jednego ożywionego i drugiego nieożywionego.

Działanie systemu komputerowego można zakłócić wprowadzając doń błędne
lub szkodliwe oprogramowanie albo też dokonując zniszczeń materialnych
(np. w pamięci komputera). Komputery nie posiadają jeszcze zdolności
regeneracji ubytków fizycznych ale autoregeneracja i usuwanie
szkodliwego oprogramowania są coraz bardziej zaawansowane poza jednym
przypadkiem, który dotyczy błędnych danych początkowych (rozruchowych)
systemu, których zalążkiem może być wirus. Nie można też zregenerować
systemu jeżeli szkodliwe oprogramowanie wywołało destrukcję materialnych
składników systemu. By pozbyć się wirusa i uwolnić system od skutków
jego działania należy go wpierw zidentyfikować a następnie wpisać
właściwe dane początkowe.

W przeciwieństwie do systemu komputerowego organizmy żywe cechują się -
w pewnym zakresie - zdolnościami regeneracyjnymi w sferze materii jeżeli
tylko uda się w nich przywrócić swobodny przepływ informacji i funkcje
regulacyjne. Wpierw jednak o tym jak materia i oprogramowanie oddziałują
na siebie wzajemnie. Ponieważ informacja jest ściśle powiązana z materią
więc w przypadku błędnego oprogramowania zarządzającego organizmem
będzie działało destrukcyjne dodanie sprzężenie zwrotne powodujące
wzajemne wyniszczanie się materii i oprogramowania. Błędy oprogramowania
będą wywoływać ,,dziury" w materii a te z kolei będą ,,wzmacniać" błędy w
danych i procedurach zarządzających (świadomości/nieświadomości).

Pojawia się pytanie: Czy można zatrzymać proces degradacji organizmu, a
głównie systemu nerwowego odpowiedzialnego za przepływ informacji i
regulację? Czy zaczynać od naprawy materii bez usunięcia wad w
oprogramowaniu czy też zacząć od naprawy oprogramowania a naprawę
materii jedynie wspomagać? Czy można w ogóle trwale zatrzymać i odwrócić
proces degradacji bez usunięcia błędu(ów) w oprogramowaniu organizmu?
Według mojej wiedzy nie jest możliwym utrwalenie i ustabilizowanie
procesu auto-naprawczego jeżeli nie usuniemy wirusa Umysłu, gdyż będzie
się on odradzał i powodował odnawianie zniszczeń już zaleczonych.

W tym momencie należy się zastanowić czym jest wirus Umysłu powodujący
degradację systemu nerwowego. Czy jego praźródłem jest materia czy też
zapis informacyjny? Czy stan początkowej nieświadomości Umysłu mógł być
zalążkiem działań autodestrukcyjnych? Czy dążenie pustego Umysłu do
poznania samego siebie, czyli dążenie do zmiany stanu świadomości można
traktować jako formę auto-przemocy? Jeżeli wywód ten ma sens to
nieświadomość jako początkowy stan Umysłu jest stanem błędnym
(fałszywym) a celem działania Umysłu będzie dążenie do zmiany tego stanu
nawet za cenę przemocy. Dązenie do poznania (samopoznania) Umysłu stanie
się Celem jego działania zaś zakaz poznania będzie wirusem Umysłu.

Poznanie jest możliwe tylko przez Doświadczenie. Pałający chęcią
poznania pusty Umysł stwarza Materię by za jej pośrednictwem doświadczyć
samego siebie. Ale jest to doświadczenie niekompletne, więc w następnym
ruchu Umysł (obserwator) koryguje swoją wiedzę o samym sobie i
konstruuje następne doświadczenie. I tak w kolejnych krokach
wykorzystując sprzężenie zwrotne buduje ewoluującą Rzeczywistość, która
jest splątaniem Materii i Świadomości. Niestety cała konstrukcja
Rzeczywistości została osadzona na fałszywym, chociaż niezbędnym(!)
założeniu, że zakaz poznania (przemoc) jest Dobrem. I ten błędny stan
poznającego i budującego Umysłu stał się równocześnie zalążkiem jego
samo-niszczenia. Dokładnie tak samo zachowuje się umysł człowieka, który
buduje i równocześnie niszczy siebie samego a jest to spowodowane
zakazem poznania Tego, który człowieka stworzył, a przez Niego i przez
Doświadczenie z Nim, również zakazem poznania samego siebie. A co gorsze
zakaz ustanowił ten, który jest dla Człowieka Autorytetem i przez
którego ma się dokonać poznanie.

Zakaz to przemoc. Szczególną rolę w budowaniu i niszczeniu odgrywa zakaz
ustanowiony przez Autorytet od którego Człowiek jest fizycznie
uzależniony. A taka właśnie relacja zachodzi między Rodzicem i
Dzieckiem. Dziecko traktuje Rodzica jako kogoś świętego i nietykalnego.
Jeżeli więc Rodzic zakaże Dziecku poznania w Doświadczeniu/ach, które są
nam niezbędne do trwania ale sam będzie doświadczał to Dziecko
podporządkuje się tym restrykcjom chociaż z oporami i protestując.
Rodzicielski zakaz będzie jednak dla Dziecka aktem poniżenia i przemocy.
Będąc jednak uzależnionym od Rodzica i w obawie przed jego reakcją na
złamanie zakazu Dziecko nie odważy się wystąpić zbrojnie przeciwko
zakazowi narzuconemu przez Rodzica lecz agresję wywołaną przez
rodzicielską przemoc skieruje przeciwko samemu sobie i będzie tę
czynność systematycznie powielać aż do samozniszczenia.

Zakaz poznania Rodzica przez Dziecko w Doświadczeniu jest więc wirusem
niszczącym dziecięcy organizm poddany działaniu autoagresji. Niszczenie
to dotyczy nie tylko układu nerwowego ale również układu
immunologicznego i pozostałych. Najszybciej degeneruje się centrum i to
co najbliżej centrum, czyli mózg oraz jego najbliższe i pochłaniające
najwięcej zasobów organy, a więc oczy i słuch. To od mózgu zaczyna się
destrukcja bardziej oddalonych organów organizmu. Destrukcja zaczyna się
już na etapie życia płodowego kiedy matka chce zawłaszczyć i
podporządkować sobie (nieświadomie) życie dziecka, by za jego pomocą
leczyć swoje rany psychiczne zadane jej przez jej matkę hołdującą z
dawien dawna zakazowi.

Najłatwiejszym i najszybszym sposobem na uruchomienie procesu
naprawczego w organizmie jest więc usunięcie z Umysłu samego jądra
wirusa zakorzenionego w podświadomości. Można to osiągnąć poprzez
,,poinformowanie" podświadomości (o przyczynie jej destrukcyjnej
działalności) w stanie głębokiej relaksacji Umysłu gdy podświadomość
jest otwarta i gotowa do przyjęcia jakiejkolwiek wiedzy. Wystarczy więc
zmienić daną początkową w niej zapisaną i w miejsce zakazu wprowadzić
informację o zdjęciu zakazu. Ot i cała filozofia reedukacji osobnika
degradującego się pod działaniem zakazu. Dotyczy to zarówno tych
skrajnych przypadków jak autyzm, Parkinson, Alzheimer czy stwardnienie
rozsiane jak i tych pomniejszych na poziomie społecznym.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2016-07-26 21:28:01

Temat: Re: Parkinson, Alzheimer i takie tam...
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2016 o 09:20, LeoTar pisze:
> [...]
> uzależniony. A taka właśnie relacja zachodzi między Rodzicem i
> Dzieckiem. Dziecko traktuje Rodzica jako kogoś świętego i nietykalnego.

Wiesz, że to co głosisz to doktryna Lucyfera? Non Serviam

3. Data: 2016-07-26 22:15:27

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:
> [...]

Podczas gdy Rodzic traktuje Dziecko psychicznie niczym worek treningowy.

> Wiesz, że to co głosisz to doktryna Lucyfera? Non Serviam

Nie, nie wiedziałem. Ale teraz już wiem. :-)

Dzięki.

4. Data: 2016-07-26 23:42:45

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2016 o 22:15, LeoTar pisze:

> Nie, nie wiedziałem. Ale teraz już wiem. :-)

skoro już wiesz, to czy przestaniesz już gadać te swoje bzdury?

5. Data: 2016-07-27 00:37:28

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> skoro już wiesz, to czy przestaniesz już gadać te swoje bzdury?

Dlaczego miałby? Wie, że podobnie postępował np niejaki PolPot pozostawiając
po sobie na cudownych, kardamonowych wzgórzach- pola śmierci. Czy to go
zniechęca?

--
Chiron

6. Data: 2016-07-27 02:58:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2016 o 00:37, Chiron pisze:
> Dlaczego miałby? Wie, że podobnie postępował np niejaki PolPot
> pozostawiając po sobie na cudownych, kardamonowych wzgórzach- pola
> śmierci. Czy to go zniechęca?

Witaj Chiron, dawno Cię nie było
Ostatnio zachęciłem się do poparcia Grzegorza Brauna - dobrze mówi

7. Data: 2016-07-27 03:30:43

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2016 o 00:37, Chiron pisze:
> Dlaczego miałby? Wie, że podobnie postępował np niejaki PolPot
> pozostawiając po sobie na cudownych, kardamonowych wzgórzach- pola
> śmierci. Czy to go zniechęca?

Zadziwiające, że odbywa się to przez redukowanie złożoności całego
świata do jednej obsesji! a może wcale to nie jest zadziwiające?

8. Data: 2016-07-27 06:54:58

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> skoro już wiesz, to czy przestaniesz już gadać te swoje bzdury?

A dlaczego miałbym niby przestać, skoro jestem głęboko przekonany o
słuszności tychże bzdur (według Ciebie)?

9. Data: 2016-07-27 06:56:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.07.2016 o 06:54, LeoTar pisze:
> A dlaczego miałbym niby przestać, skoro jestem głęboko przekonany o
> słuszności tychże bzdur (według Ciebie)?

Bo już wiesz że są lucyferyczne ;-)

10. Data: 2016-07-27 07:08:22

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Bo już wiesz że są lucyferyczne ;-)

W tej materii polegam na Twojej wiedzy i doświadczeniu. ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

w temacie grupy
Swiatowe Dni Mlodziezy (Katolickiej) w Polsce
No i wiadomo już o Monachium
Dziecko, zakaz i przemoc rodzica.
Myślę że wróci pała na buraczysko