Parowki w ciescie

1. Data: 2001-08-25 19:30:40

Temat: Parowki w ciescie
Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam..

Wczoraj troche rpzesadzilem i kupile kilogram zwyklych cienkich parowek:-)
No dobra po zjedzeniu kilku rodzina jednoglosnie doszla do wniosku, ze w
takiej surowej formie sa do niczego. Wiec zachcialo mi sie parowek w
ciescie... no ok, tylko teraz pozostaje mi czekac na rpzepis.
Czekam do 2 w nocy:-) - do tej godziny bawie sie z ciastami na niedziele, a
potem albo parwka, blbo Zycie:-) a na razie wracam do mycia kafelek:-)

Pozdrawiam
Jacek ktory juz nie moze patrzyc na szmate i wiadro

1. Data: 2001-08-25 19:54:56

Temat: Re: Parowki w ciescie
Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

po co komu kilogram parówek...ech Jacus! więcej rozsądku przy zakupach:))
MechaGodzilla
i szoruj porzadnie te kafelki!

1. Data: 2001-08-25 20:25:53

Od: "Ewa N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek, odpowiedzalam na priv', ale nie chodzi !

cytuje :

"Czesc Jacku
Pisze bezposrednio na priva, bo jezeli czekasz tylko do 2giej, to nie
dojdzie (moj provider wysyla
ostatnio raz dziennie na newsy...)
Jezeli masz w zamrazarce gotowe ciasto francuskie, to rozwalkuj, zawin
parowki, pokroj na
plasterki te zawiniete kielbaski, i upiecz w Bardzo Goracym...

Pa

Ewa N.
"

--
Niesz !
9m8ufh$p7r$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-25 21:36:09

Temat: Re: Parowki w ciescie test (nie ma po co czytac)
Od: <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

wiem, ze, Wy, przeczytacie...

Probuje moje nowe Stale I Szybkie Lacze... na internecie, bo od Szybkiego
Internetu Outlook MS sie troche zawalil, a provider ma problemy z serwerem
(jego "normalnym" zawodem jest dostarczanie telewizji...

Buz' wszystkim

Ewa N.

Niesz !

1. Data: 2001-08-25 23:21:55

Od: "Quefear" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <l...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m8ufh$p7r$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Jacek ktory juz nie moze patrzyc na szmate i wiadro

na parówki w cieście przepisu niestety nie znam, ale bardzo dobre są
zapiekane. trzeba rozciącje wzdłóż, włożyć trójkątny klin z żółtego
seraponacinać i obwiązać cienkim plasterkiem boczku.
Zrobione na grillu są jeszcze lepsze

Pozdrawiam

Quefear

1. Data: 2001-08-26 07:32:20

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja robie parowki panierwoane tak jak schaboszczaka.Przecinam ja na
pol,pakuje w panierke i na patelnie.Pozdrawiam.Magda.

1. Data: 2001-08-27 07:12:51

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja czasem robie w nalesnikach: parowe na pol na gotowego nalesnika posypac
go zoltym serem i zapiec lub podsmazyc polac keczupem lub czym kto lubi i
wcinac pycha. (mozna do srodeczka ziolek dodac jeszcze wieksza pycha)
Aga

> Witam..
>
> Wczoraj troche rpzesadzilem i kupile kilogram zwyklych cienkich parowek:-)

Sernik na zimno - porażka:-(
Piercienie cebuli
Co myślicie ...
prosze o szybką pomoc w spr. prodiża