Re: Partia Watykańska ma usta pełne frazesów. Re: Wesprzyj. Re: Eugenika

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia
Subject: Re: Partia Watykańska ma usta pełne frazesów. Re: Wesprzyj. Re: Eugenika
Date: Thu, 6 Oct 2016 16:02:33 +0200

Marek Czaplicki pisze:

> A po kiego się w nie wczytywać jak z każdego bije duma, że potrafisz na
> klawiaturze coś tam skrobnąć. Ja lubię teksty proste i węzłowate. Jedno,
> dwa, góra trzy zdania. Na więcej szkoda prądu.

Jeżeli pisanie o prawdziwych wydarzeniach i Prawdzie z nich wynikającej
to tak: jestem dumny, że mogę o tym pisać. Ale żeby pokazać całą istotę
i prostotę Prawdy, którą Kobieta zamotała nieprawdopodobnie trzeba sporo
słów użyć więc i piszę pokazując to samo zjawisko z różnych stron. By
dotarło wreszcie tych do zakutych końskich łbów nawykłych tylko do
bezmyślnego ciągnięcia wozu zwanego rodziną, że trzeba Kobietę
odmitologizować i spojrzeć na nią jak na obiekt zagubiony, ale zarazem
niebezpieczny, bo posiłkujący się w kłamstwie seksualną manipulacją. Na
to nie powinieneś żałować prądu bo zrozumienie całego diabolicznego
oszustwa jest kluczem do zaakceptowania mojej filozofii i wyjścia z
zapaści, która zbliża się wielkimi krokami.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud