Re: Partia Watykańska ma usta pełne frazesów. Re: Wesprzyj. Re: Eugenika

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka,pl.sci.filozofia
Subject: Re: Partia Watykańska ma usta pełne frazesów. Re: Wesprzyj. Re: Eugenika
Date: Thu, 6 Oct 2016 16:17:54 +0200

Naja pisze:

> [...]
> ciągotami? przyjmujesz np. że nawet nie każdy mężczyzna ma taki sam
> temperament seksualny a już podniecenie kobiety nie bierze się z tak
> prostych, żeby nie powiedzieć prostackich odruchów jak to ma miejsce
> w przypadku płci brzydkiej. kobieta potrzebuje być podniecona
> umysłowo przede wszystkim ale również emocjonalnie na koniec
> słuchowo, węchowo, wzrokowo, więc może twoje obie obie małżonki nie
> czuły się w ciągłej(spełniającej twoje kryteria)gotowości
> seksualnej ponieważ wszystko co sobą reprezentowałeś było mało
> podniecające. owszem, kobieta może bez podniecenia, ale nie musi

Widzisz tylko sferę doznań kobiety rolę mężczyzny sprowadzając do
narzędzia które ma kobiecie zapewnić komfort psychiczny, poczucie
bezpieczeństwa, idealne doznania sensoryczne i jeszcze ma ją dobrze
wydupczyć by poczuła się spełniona. A nie pomyślałeś jak czuje sie
facet, od którego kobieta tylko oczekuje sama z siebie niczego nie
dając? Jest równouprawnienie czy też go nie ma? Ja czułem się przez
Teresę M. ciągle tylko wykorzystywany chociaż nie mogę tego powiedzieć o
mojej pierwszej żonie, której nieszczęściem było tylko wielkie
przywiązanie do rodziców i do brata-blizniaka przez co nie chciała
ruszyć dupy ze swojego grajdołka. Ale jako kochanka była wspaniała w
przeciwieństwie do Teresy M., która zachowywała się jak kłoda drewna.
Moją niedojrzałością okazało się to, że nie mając należycie rozwiniętego
poczucia własnej wartości dałem się takiej kłodzie skusić.

> być może to ty masz jakiś syndrom niewyżycia i ty przeniosłeś na
> swojego syna i wnuka poniszczoną pulę genetyczną. nie uważasz że
> kobieta zmuszana do zbliżenia z kimś kto jej nie podnieca a wręcz
> odpycha(z różnych przyczyn) jedzie na tym wózku co facet który na
> okrągło myśli o seksie i wiecznie ją nagabuje bo podnieca go byle
> co, nawet dziura w serze?

Ty ciągle tylko o doznaniach kobiet, tak jakby to tylko one istniały na
tym świecie. Zapominasz o mężczyznach, ze tak jak i kobiety oni również
maja swoje niezbywalne prawa. A możeś Ty baba i bronisz świętej i
przedwiecznej dominacji tego diabelskiego nasienia, co?

A skoro mowa o tym, że wstrętnym być mogłem pannicy Teresie M. to po
jaką cholerę zadawał się ze mną, żonatym mężczyzną? Czy czasem nie po to
by mieć satysfakcję, by poczuć się przez chwilę dowartościowaną, że
wykradła zakazany owoc swojej konkurentce? Czy to też moja wina?

> skrzywdzone przez co? przed nierozwiązany konflikt edypalny?

O widzę, że coś z tego o czym piszę pozostało w Twojej głowie. ;-)
Ale nie tylko o kompleks Edypa chodzi; równie ważnym albo i nawet
ważniejszym jest rozwiązanie kompleksu Elektry.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud