Re: Pasja - to brzmi dumnie !?

1. Data: 2000-01-10 12:36:15

Temat: Re: Pasja - to brzmi dumnie !?
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Ryśku,
Jesteś normalnym, trochę sfrustrowanym zimą facetem, który na dodatek
przeżywa jakiś wewnętrzny kryzys. Być może spowodowany polem
elektrostatycznym Twojego monitora ;-)
Jeśli ogród może Ci pomóc to rzeczywiście częściej przesiaduj z wawrzynkami
niż z ludźmi. Pociesz się, że pewnie wielu z nas ma w trawie perz i podobne
rozterki dotyczące czynienia czegokolwiek z należyta pasją. W
przeciwieństwie do innych grupowiczów ja nie zaaprobowałem Twojego postu bo
brak w nim optymizmu. Optymistą trzeba być z założenia, inaczej nic się nie
uda, trawa całkiem zarośnie perzem a drzewka owocowe zdziczeją... :-(
Nie wolno jednak traktować bylejakości i miwisizmu jako czegoś normalnego.
Weź się w garść i od wiosny spójż na swój ogród (może nie tylko...) inaczej,
przez bardziej różowe okulary.
Pozdrawiam
I do ogrodu!
Grzegorz