Storczyk

1. Data: 2000-01-10 12:29:47

Temat: Storczyk
Od: "Jarosław Dyszkiewicz" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich Grupowiczów!
Uważałem do tej pory że uprawa storczyków w mieszkaniu z centralnym ogrzewan
iem jest niemożliwa. Jednak od nowego roku zmieniłem zdanie. W milenijnym pr
ezencie mój storczyk obdarzył mnie
dwoma kwiatostanami i niczym fajerwerki rozpoczął otwieranie pięknych kwiató
w. Niestety nie znam nazwy botanicznej mojego storczyka . Wiem tylko ,że zos
tał przywieziony z Holandii. Ma piękne liście koloru ciemnej zieleni w dotyk
u przypominają aksamit. Nerwy liśći są koloru różowego i mają perłowy blask.
Kwiaty zebrane w kwiatostany. Jest ich ok. 20 i nadal rozkwitają. Barwę mają
białą
z żółtym języczkiem.Jeśli ktoś z grupowiczów ma podobne , łatwe w uprawie st
orczyki, chętnie wymienię się na wiosnę

Jarek
j...@u...com.pl

1. Data: 2000-01-10 13:24:28

Temat: Re: Storczyk
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Witam. jestem rowniez milosniczka storczykow. czy moglbys podac wiecej
informacji? ile ma lisci? i czy wyrastaja jakby prosto z ziemi, czy sa osadzone
na wyraznej lodydze? a czy kwiaty sa duze? jesli kwitnie w domu, to jest duza
szansa, ze jest to Phalaenopsis. mam trzy sztuki, dwie maja juz pare lat i
kwitna jak szalone. co roku ladniej. podobno z lodyzek na ktorych wydaja kwiaty
mozna je rozmnazac, ale jak dotad nie probowalam.
pozdrawiam,
Dorota

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl