Re: Pasja - to brzmi dumnie !?

1. Data: 2000-01-10 10:27:01

Temat: Re: Pasja - to brzmi dumnie !?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rysiek wrote:
> Cześć - na imię mam Rysiek.

Serdecznie witam.

> [...] często z Waszych wypowiedzi wieje
> pogardliwa duma
> wielokrotnie Wasze odpowiedzi do początkujących są zaprawione kpiną w stylu
> "głupku - ty o TYM nie wiesz !!!?".

Pl.rec.ogrody czytuje mniej lub bardziej regularnie od drugigo miesiaca
jej (grupy) zycia czyli od maja 1998r. Faktem jest, ze niektore watki
czytuje pobieznie (np. o oczkach wodnych), ale nie zauwazylem zeby ktos
kogos nazwal "glupkiem". Niegrzeczne odpowiedzi - owszem zdarzaly sie,
ale grupa ta nie jest moderowana i pewnych wypowiedzi pewnych ludzi nie
da sie uniknac. Poza tym wszyscy jestesmy tylko ludzmi - kazdy ma prawo
do pomylki, do tego, ze go poniesie. Czasami nie kazdy zrozumie jakis
zart czy aluzje. Czy to jednak ma dyskredytowac grupe? Uwazam, ze nie.
Zreszta piszesz:

> ... Was lubię i jestem z Wami, to wracam na swoją działkę.

I to cieszy, ze mimo wszystko nas lubisz. Czy nie lepiej takie watki tu
rozwijac? Ja tez codziennie wracam na swoja dzialke i pewnie wiekszosc
Peelrecogrodnikow, bo wlasnie te swoje dzialki
lubimy/uwielbiamy/kochamy. Moja dzialka tez nie bedzie nigdy
wypieszczona, bo nie ma byc. Ma byc w miare naturalna i przyjemna - po
prostu chce sie tam dobrze czuc i tyle.

Zazdroszcze Ci tych kani na skarpie.
--
Pozdrawiam serdecznie :-)