Glizdy...

1. Data: 2000-01-09 23:09:29

Temat: Glizdy...
Od: "miro" <m...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc w nowym tysiacleciu ! (:-))
Kochani - znowu dzwonie w bardzo nietypowej sprawie...
Chodzi mi o DZDZOWNICE.. (?!)..
Jest poczatek zimy, ktora jeszcze sie tak na dobre nie zaczela.
A mnie interesuje - GDZIE podziewaja sie w tym czasie nasze dzdzownice ?
Gleboko pod ziemia, bynamniej nie zamarzniete ? Czy raczej płycej i
zamarzniete ? A na wiosne odmarzajace ?
Czy ktos cos kuma na ten temat ? Czy mam jakiekolwiek szanse na zdobycie
teraz tak ze 200 sztuk, pomimo zimy ? Gdzies moze istnieja warunki
termiczno - wilgotnosciowo - pokarmowe, ze dzdzownice nie musza hibernowac
? Na wysypisku smieci, gdzie warzywniaki wielkiego miasta wala swoje
zgnilki ? Mam ich jeszcze kilka w wiwarium (dzdownic - nie zgnilkow !
(:-)), ale sie koncza... A karmie nimi mojego rybiszona w akwarium (akara
blekitna) i zal mi go, bo bedzie musial odtad przejsc na gotowana szynke i
inne miesiwo, a tak uwielbia glizdy ! (:-))
Ma ktos jakies pomysly ? Czy moze WIEDZE ?...

Pozdrowko, Miro, m...@n...com.pl
P.S. Moze ktos chce mojego rybiszona ?... Jesli na terenie
poludniowo-zachodniej Polski, to go nawet zawioze !

1. Data: 2000-01-12 11:26:32

Temat: Re: Glizdy...
Od: k...@p...wp.pl (Wojtas) szukaj wiadomości tego autora

w sklepach wędkarskich dostaniesz dżdżownice tudzież inne robactwo.
Smacznego (oczywiście dla twojej ryby)!!!

1. Data: 2000-03-09 00:01:02

Temat: "Nasz dom i ogród"
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Grupowiczów kupuje miesięcznik "Nasz dom i ogród" ? Ja od
stycznia go nie spotkałam .... Czyżby przestali wydawac?

Pozdrawiam - Jagoda

1. Data: 2000-03-09 00:01:03

Temat: Odp: ksiegarnia internetowa pwn
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jankowi Turulskiemu dzięki za info.
Wreszcie dostałam ...... trzeci tom, a czy ktoś z Was wie gdzie można kupic
dwa pierwsze????
Pozdrawiam - Jagoda

1. Data: 2000-03-09 05:47:02

Temat: Re: ksiegarnia internetowa pwn
Od: "R&P R." <b...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co zauwazylam to nigdzie niestety i nie sadze, by to sie niedlugo
zmienilo.
Pozostaja biblioteki :)
Renata
b...@a...net

1. Data: 2000-03-09 14:12:07

Temat: Odp: "Nasz dom i ogród"
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ten miesiecznik padl .
Pawel Slomczynski

1. Data: 2000-03-09 15:25:07

Temat: Re: "Nasz dom i ogród"
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Grupowiczów kupuje miesięcznik "Nasz dom i ogród" ? Ja od
> stycznia go nie spotkałam .... Czyżby przestali wydawac?

"Ładny dom" + "Ogrody" = sprawdź, ja je lubię (od razu uprzedzę pytanie, nie
mam z nimi nic wspólnego poza wydawcą).
Pozdrawiam, jerz

Odp: biohumus dobry na wszystko
Odp: Pasja - to brzmi dumnie !?