Zakwitła !

1. Data: 2000-01-10 13:27:35

Temat: Zakwitła !
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio parę osób cieszyło się, że im coś zakwitło, a to storczyk ,a to
grubosz, to pochwalę się i ja.
Zakwitła mi dracena deremeńska, taka o liściach paskowanych jasno- i
ciemnozielonych z dwiema białymi pręgami wzdłuż liścia. Kwiatostan wyrasta z
czubka rośliny w postaci gałązki z kępkami białych pąków. Jeszcze się nie
otworzyły, ale lada moment. Podobno ma pięknie pachnieć. Robię zdjęcia.
Pozdrawiam. Majka

1. Data: 2000-01-10 22:29:19

Temat: Re: Zakwitła !
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie lada chwila zakwitnie palma. Tzn. palemka mini, dokładnej nazwy nie
znam, ale jestem zaskoczony, bo ogólnie wygląda niespecjalnie. Kwiatostan
jest kształtu trójpalczastej stopy żaby z bardzo długimi palcami i wieloma
wieloma "guzkami" (chyba pączki).
Jeśli jest to jakiś ewenement (kwitła u kogoś palemka?) i mi się uda położyć
toto na skanerze, to postaram się zamieścić w aktualiach Krzyśka.

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-11 22:18:23

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta palemka to prawdopodobnie Chamedora mini, i w literaturze nie piszą
niestety, że rzadko kwitnie :-(((
:-)
--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-12 13:55:41

Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

a u mnie nic nie kwitnie :( chyba sobie poprzyklejam sztuczne (albo suszone)
kwiatki do kaktusow.... :(

aska

Piotr Siciarski wrote in message <85gbgc$i3j$7@aquarius.webcorp.com.pl>...
>Ta palemka to prawdopodobnie Chamedora mini, i w literaturze nie piszą
>niestety, że rzadko kwitnie :-(((
>:-)

Re: Pasja - to brzmi dumnie !?
Storczyk