ostrzerzenie przed drylok-iem

1. Data: 2000-01-10 13:31:18

Temat: ostrzerzenie przed drylok-iem
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

coca cola, jak wszyscy wiemy- jest zakala ludzkosci. nie dosc, ze ma
ohydny smak to jeszcze w wyniku oglupiajacej reklamy zlikwidowala
w pln-wsch erpe kwas chlebowy.
z przykroscia stwierdzam, ze nowy produkt amerykanski usiluje u nas
robic kariere, tfu, coca coli. nazywa sie toto "drylok" i jest masa
uszczelniajaca do murowanych powierzchni. jedno z zastosowan tegoz
drylku jest: (cyt. z ulotki reklamowej) "ochrona zewnetrzych powierzchni
przed przeciekaniem i plamieniem: baseny betonowe, zbiorniki na wode,
fontanny, oczka wodne, waly nadmorskie, stawy rybne" czy trzeba wiecej
by zechciec wyprobowac toto w swoim ogrodzie? nie trzeba. kupilem,
pomalowalem basenik, stal sie piekny jak ameryka. przychodzi zima i
mrozy, co widac? to cudo odlazi platami od betonu. nie w jednym miejscu,
ale na calej powierzchni basenu.
dlatego ostrzegam: macie chec dokonac renowacji waszych oczek wodnych,
baseni8kow etc to na milosc boska- wszystkim, tylko nie drylokiem.
zamiast wydawac forse na drylok, poszukaj bagna i wrzuc te pieniadze w
bloto. przynajmniej nie bedziesz mial zludzen.
pozdrawiam
j.t.

1. Data: 2000-01-10 22:32:52

Temat: Re: ostrzerzenie przed drylok-iem
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>mrozy, co widac? to cudo odlazi platami od betonu. nie w jednym miejscu,
>ale na calej powierzchni basenu.

A jak gruntowałeś?
U mnie uszczelniałem basen w tym roku żywicami i spisuje się świetnie
(zeszłej zimy przeciekał jak sito), ale wielką wagę przyłożyłem do "gruntu"
(czyszczenie szczotką, spryskiwanie płynem "od mchu, glonów i porostu",
odkurzanie, i coś tam chyba jeszcze).

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-11 14:03:31

Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> [...]
> (czyszczenie szczotką, spryskiwanie płynem "od mchu, glonów i porostu",

tez czyscilem szczotka druciana i zmylem zalecanym przez- nieslawnego
producenta- roztworem srodka o nazwie "etch". niewiele pomoglo.
a mozna wiedziec co to za zywice uzywales do swego basenu?
pozdrawiam
j.t.

1. Data: 2000-01-11 21:37:24

Temat: Re: ostrzeżenie przed drylok-iem
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a mozna wiedziec co to za zywice uzywales do swego basenu?

żywica dwuskładnikowa UZIN (chyba niemiecka). Zaletą jest to, że nie jest
toksyczna, po zaschnięciu kontakt z żywnością nie jest zabroniony w
odróżnieniu od innych żywic, które widziałem. Opakowanie chyba 0,7litra
kosztowało
chyba 70,00PLN. Można mieszać z gruboziarnistym piaskiem, wiąże w ciągu 5-10
minut, konsystencja oleju jadalnego. Mnie służyła w sumie do zalepiania
pęknięć, ale trochę też malowałem. Na razie toto nie pęka.
U mnie spece od kanalizacji używali DRIZORO (jeśli dobrze pamiętam), który
ponoć wiąże nawet w wodzie (!) zatem bez gruntowania się obywa, ale nie
pamiętam ani ceny, ani toksyczności (jeśli masz rybki trzeba na to uważać).
Pozdrowienia
p...@r...pl

Zakwitła !
Re: Pasja - to brzmi dumnie !?