Pasta kawiorowa

1. Data: 2006-01-19 20:21:42

Temat: Pasta kawiorowa
Od: "A" <g...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczki i Grupowiczów!

Bardzo często czytam wiadomości na grupie, lecz nigdy jeszcze nie pisałem.
Mam do Was pytanko. Kupiłem pastę kawiorową w tubce firmy A.... No i jak
jestem łakomczuch na to, co z wody, tak pastunia mnie odrzuciła. Jest bardzo
słona, a w domku soli używamy w niewielkich ilościach. Spróbowałem jej na
chlebku, cieniusieńko, ale sól mnie wykręcała. Jak wykorzystać pastę
kawiorową, ale tak, aby zgubić gdzieś jej słoność?

Pozdroawiam

KoniG

2. Data: 2006-01-19 21:45:37

Temat: Re: Pasta kawiorowa
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A" <g...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chlebku, cieniusieńko, ale sól mnie wykręcała. Jak wykorzystać pastę
> kawiorową, ale tak, aby zgubić gdzieś jej słoność?

Bo to sie do kanapek daje...np zesrem żółtem..

zreszta zawsze mozesz to sobie delikatnie rozprowadzic jogurtem, majonezem,
smietaną..co posmakuje

Marek

3. Data: 2006-01-19 23:06:26

Od: "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU>
napisał(a):

> zreszta zawsze mozesz to sobie delikatnie rozprowadzic jogurtem,
> majonezem, smietaną..co posmakuje

Ja m.in. dodaje to twarogu ze smietaną :)
Ale ja ją tak lubie, ze pomimo tego wykrecania moge ssać prosto z tuby,
jak kiedys mleczko skondensowane, tez wykręcało, tylko od cukru ;)

Sprawdza sie tez przy dekoracji jajek na twardo (wtedy sie ich nie
soli).

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/

4. Data: 2006-01-19 23:18:48

Od: "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

No i narobiliscie mi smaka, i poszedłem wyssac reszte tuby :)

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/

co na ciepłe danie na roczek