Pastel Repair

1. Data: 2002-12-19 12:28:15

Temat: Pastel Repair
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Polecam odzywczy balsam do ust "Pastel Repair"
L'oreal.Do wyboru w trzech smakach/zapachach:
karmelowym,miodowym i truskawkowym.
Mozna stosowac nawet zamiast blyszczyka/badz pomadki
jak kto lubi.Bardzo przyjemny.
Szkoda tylko,ze pojemnosc tubeczki tylko 10ml,a cena 25,99zl.

Adrianna

1. Data: 2002-12-19 12:30:06

Temat: Re: Pastel Repair
Od: "Weronika i Tomek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaaa

1. Data: 2002-12-19 12:58:28

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> [...]
> jak kto lubi.Bardzo przyjemny.
> Szkoda tylko,ze pojemnosc tubeczki tylko 10ml,a cena 25,99zl.

a nie klei sie on przypadkiem? bo takie odnioslam wrazenie po
pomacaniu...

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-19 13:07:09

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anna" <a...@r...fm> wrote in message news:3E01C274.3E025F70@rmf.fm...
> a nie klei sie on przypadkiem? bo takie odnioslam wrazenie po
> pomacaniu...

Nie, nie odczuwam "klejenia sie".
Daje bardzo ladny efekt polysku,podoba mi sie.

Adrianna

1. Data: 2002-12-19 14:21:33

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna <a...@i...pl> wrote:

> [...]
> jak kto lubi.Bardzo przyjemny.
> Szkoda tylko,ze pojemnosc tubeczki tylko 10ml,a cena 25,99zl.

No wlasnie, mialam kiedys taki balsam w tubce i szybciutko mi sie
wykonczyl :(
Ja ze swojej strony polecam Tisane. Jest z miodkiem i kosztuje
okolo pieciu razy mniej :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2002-12-19 14:57:32

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie, mialam kiedys taki balsam w tubce i szybciutko mi sie
> wykonczyl :(
> Ja ze swojej strony polecam Tisane. Jest z miodkiem i kosztuje
> okolo pieciu razy mniej :)

ale to zupelnie inna kategoria.
ten l'oreala ma kolorek i jest blyszczykiem.
a tisane ma wlasciwosci wylacznie pielegnacyjne
swoja droga, kupilam go po pochwalach na tej grupie. i co? i jest
koszmarny :(( ma fatalna konsystencje, na poczatku byl tak twardy, ze
musialam go poszatkowac czyms ostrym, zeby w ogole cos nabrac na
palec... wykonczyl sie w blyskawicznym tempie. co do ceny, bo chwalony
byl jako "hit za grosze" - zaplacilam za niego 6 zlotych, zuzylam w 3
tygodnie. nie wychodzi tanio.
moj typ na balsam stulecia - sloiczkowe balsamy body basic. moj ukochany
to migdalowy :)

1. Data: 2002-12-19 15:07:08

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> palec... wykonczyl sie w blyskawicznym tempie. co do ceny, bo chwalony
> byl jako "hit za grosze" - zaplacilam za niego 6 zlotych, zuzylam w 3

Ja tez go nie lubie.
Pachnie przeterminowana czekolada, jest twardy i nie nawilza ust.
Tysiac razy lepsza jest pomadka ochronno-nawilzajace Marizy, ktora kupilam w
kiosku za 3 zlote. Aczkolwiek tez idealem nie jest.

Kaska

1. Data: 2002-12-19 15:31:37

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anna" <a...@r...fm> wrote in message news:3E01DE5C.2F20427D@rmf.fm...
> ale to zupelnie inna kategoria.
> ten l'oreala ma kolorek i jest blyszczykiem.

Dokladnie,a ponadto pielegnuje usta i jest bardzo wydajny..

--
Adrianna

1. Data: 2002-12-20 09:02:54

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna <a...@r...fm> wrote:

> ale to zupelnie inna kategoria.
> ten l'oreala ma kolorek i jest blyszczykiem.

Aaaaaaa, ale bylo napisane, ze to "odzywczy balsam"...

> a tisane ma wlasciwosci wylacznie pielegnacyjne

I ochronne :)

> [...]
> palec... wykonczyl sie w blyskawicznym tempie. co do ceny, bo chwalony
> byl jako "hit za grosze" - zaplacilam za niego 6 zlotych, zuzylam w 3

A ja go lubie :) Zwlaszcza teraz na zime.

> moj typ na balsam stulecia - sloiczkowe balsamy body basic. moj ukochany
> to migdalowy :)

Nie znam tych balsamow... Mozesz cos wiecej napisac?

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2002-12-20 09:16:33

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam tych balsamow... Mozesz cos wiecej napisac?

w krakowie i chyba nie tylko body basic jest w galerii centrum. i sa
wlasnie miedzy innymi takie balsamiki, w sloiczkach wiekszych od tisane,
chyba 3 smaki do wyboru, sa kolorowe, ale nie koloruja ust.
pol-przezroczyste. swietnie nawilzaja i chronia usta, mozna na nie
nakladac szminke, jak nie przesadzisz z iloscia balsamu to sie nie
rozmaze. mozna tez na szminke, jest lekki polysk.
kosztuja kolo 12 zl

--

cala ja
OT spod jakiego znaku jestescie?