Pasy "sauny" oferowane w TV Mango - co o tym myslicie?

1. Data: 2005-01-16 21:57:05

Temat: Pasy "sauny" oferowane w TV Mango - co o tym myslicie?
Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Byly juz czasy "cudownego" AbyMagic (czy jak to sie pisze) - wiadomo w
dyskusji wynikalo ze jest to rzecz raczej niebezpieczna dla zdrowia.
A co myslicie o tych nowych pasach "saunach"?

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2005-01-16 22:41:10

Od: Pajączek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl> napisał w
wiadomości news:csenuh$r4h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> dyskusji wynikalo ze jest to rzecz raczej niebezpieczna dla zdrowia.
> A co myslicie o tych nowych pasach "saunach"?

A co można myśleć o produktach sprzedawanych w mango? Że się do niczego
nie nadają. Ale to tylko moje skromne zdanie.

pozdr

3. Data: 2005-01-16 22:48:08

Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co można myśleć o produktach sprzedawanych w mango? Że się do niczego
> nie nadają. Ale to tylko moje skromne zdanie.

i mozna poszukac na allegro wielokrotnie taniej.

4. Data: 2005-01-17 13:45:06

Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> i mozna poszukac na allegro wielokrotnie taniej.

Wiem po 20-30 zeta chodza. Czyli 10x taniej ;)

Ale tak z medycznego wplywu na organizm takiej metody. Zdrowe to jest?

Pozdrawiam
Rafal

5. Data: 2005-01-17 13:54:45

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M wrote:

> Ale tak z medycznego wplywu na organizm takiej metody. Zdrowe to jest?

Nie podejmuje sie ocenic. Jedno jes pewne - tluszczu spod skory nie da
sie wytopic poprzez nagrzewani skory - to nie jest to samo co topienie
boczku na patelni.

--
sveana

6. Data: 2005-01-17 15:12:47

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusji wynikalo ze jest to rzecz raczej niebezpieczna dla zdrowia.
> A co myslicie o tych nowych pasach "saunach"?

osobiście nie widziałem nic atrakcyjnego w sprzedaży w Tej firmie. zawsze
wynajdą cos genialnego, to łysym odrastają włosy a kulawym nogi, to odchudzą
cie o 50 kg dziennie.
Idz do normalnej sauny a zobaczysz ze nie jest to lek na tuszę a skoro tak
to raczej bedziesz tego stwora uzywał jako poduszki elektrycznej na chłodne
dni

7. Data: 2005-01-17 20:56:45

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 23:41:10 +0100, Pajączek <p...@o...pl>
wrote:

>A co można myśleć o produktach sprzedawanych w mango? Że się do niczego
>nie nadają. Ale to tylko moje skromne zdanie.

Znam ludzi zadowolonych z urzadzen kuchennych.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

neurochirurg dla dorosłych w Poznaniu