Re: Pdzielniki ciepła

From: "Mrowka" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Pdzielniki ciepła
Date: Tue, 21 Oct 2003 22:30:35 +0200

Użytkownik "G." <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:11513-1066755969@leczna.enterpol.pl...
> Czy ktoś zna sposoby na zmniejszenie wskazań podzielnika?
>
> Wilgotne szmatki, wentylatorki, folie aluminiowe? Co jest najlepsze?

No tez jestem ciekawa .
Tata ma ten sam problem.W okresie grzewczym zakreca kaloryfery ile sie da,bo
oszczedza.Marznie a i tak ma niedoplate co roku ok 200-300zl.
Nie wiem jak oni to licza.
Wiem ze pomimo iz kaloryfery sa zakrecona to np w lato liczniki nabijaja
cieplo z otoczenia-co juz jest chore.Poza tym ponoc nie licza tylko tego co
kto zuzyl,ale dostajac fa na okreslona sume ktos musi ja cala zaplacic,wiec
doliczaja wszystkim rowno.Porabane.
Szkoda mi rodzicow,bo mieli pecha trafic do pochrzanionej spoldzielni.
Ja nie mam licznikow na szczecie ,grzeje na full i zawsze mam nadplate.

magda