"Pęc" "trza"

1. Data: 2004-02-27 10:33:22

Temat: Re: "Pęc" "trza"
Od: "EvaTM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <f...@...pl> napisał w wiadomości
news:c1n7ar$f58$1@nemesis.news.tpi.pl...
> NIkt inny, jak wspomnienia niejakiej Ani L. nie wpływają na trawienie tak
> dobrze.
>
> Chyba sobie zrobię książkę - dobry sposób na wszelkie smutki.
> Polecam szczególnie pierwszy wątek i ostatni)

Dopiero teraz odkryłeś ALl ??? ;)
To byli czasy! :)))

E.

1. Data: 2004-02-27 10:45:38

Temat: "Pęc" "trza"
Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIkt inny, jak wspomnienia niejakiej Ani L. nie wpływają na trawienie tak
dobrze.

Chyba sobie zrobię książkę - dobry sposób na wszelkie smutki.
Polecam szczególnie pierwszy wątek i ostatni)

Uwaga! Tekst zawiera wulgaryzmy i różne takie cudeńka - lepiej nie jeść
podczas czytania.

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
lang=pl&threadm=8q21a2%2
4fkj%241%40news.tpi.pl&rnum=43&prev=/groups%3Fq%3DAn
ia%2BLipek%2Bgroup:pl.sc
i.psychologia%26start%3D40%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3D
UTF-8%26inlang%3Dpl%26se
lm%3D8q21a2%2524fkj%25241%2540news.tpi.pl%26rnum%3D4
3

lub tu:
http://tinyurl.com/2lu3a (to samo)

Sorry, za ten świński link, ale na prawdę nie mogłem się powstrzymać.

Oto mały zwiastun:

[ciach]
No, więc kochani teraz ja -
wielka i potężna Ania odpowiem na te odwiecznie męczące Was i mnie pytanie,
na które znalazłam odpowiedź. Zawsze trzeba się wysrać, aby nie śmierdzieć i
jest to również dobra kuracja odchudzająca, bo po każdym takim skupczeniu
się tracimy parę kilogramów. Tak więc żyjemy po to aby zapobiegać, aby
zapobiegać temu by mieć coś zbędnego w sobie, pozbywamy się gówien, dzięki
czemu nie śmierdzimy i przy okazji zapobiegamy zbędnemu tłuszczowi.
[ciach]

1. Data: 2004-02-27 10:58:54

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <f...@...pl> napisał w wiadomości

> NIkt inny, jak wspomnienia niejakiej Ani L. nie wpływają na trawienie tak
> dobrze.

:-)))))
To fakt,
jakie stare bo z 17 września 2000r.
a jednak na czasie
..... sreć przeca trza cały czas...hihihihihi
Edyta

1. Data: 2004-02-27 11:10:21

Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fen" <f...@...pl>

> [...]

> zapobiegać temu by mieć coś zbędnego w sobie, pozbywamy
> się gówien, dzięki czemu nie śmierdzimy i przy okazji

a doczytałeś może do końca??
(UWAGA: głos wołającego na puszczy...)

| Czasem gadam tak z własnej durnoty, że chętnie bym
| popełniła samobójstwo miotaczem ognia, czy też wiertarą
| udarową, ale tak naprawdę to teraz coraz mniej się łamię i teraz
| perspektywa śmierci trochę mnie śmieszy, żartuję sobie z tego,
| bo wiem, że teraz jestem w takim stanie, że nie mam ochoty aby
| to uczynić. Chociaż i takie chwile też przyjdą kiedy będę chciała,
| bo jak odeszły to i będą musiały wrócić, ale w obecnej chwili
| nie muszę się niczym przejmować, wszystko jest pod kontrolą, a
| moje życie ostatnio stało się jakby jaśniejsze, bardziej barwne.
> [...]

bez komentarza...
\|/ re:

1. Data: 2004-02-27 11:23:14

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@w...pl> napisał w źródłowej wiadomości
> Użytkownik "fen" <f...@...pl> napisał w wiadomości

> Dopiero teraz odkryłeś ALl ??? ;)
> To byli czasy! :)))
>
> E.

nieeeee, ale sobie teraz po niej troszkę jeżdżę (Chwila relaksu), przyznaję
się bez bicia, jest the best! - szkoda że jej już nie ma! - oj podniosłaby
ciśnienie, oj podniosłaby! :))) - no szkoda, że tej zarazy nie ma - penie
gdzieś teraz łazi po dworcach i prosi o 0,50 groszy....
Przyznaję się, że aż mi troche włosy stają....

lepsze to, niż darcie kotów, które tutaj ostatnio ma miejsce... nawet jeśli
trochę obrzydliwe i coniektórych "moralnych" przerazi - o za chwilę pewnie
się odezwą stróże prawa i "płolskiej młoralności" :)

1. Data: 2004-02-27 14:18:53

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
i.psychologia%26start%3D40%26hl%3Dpl%26lr%3D%26i
e%3DUTF-8%26inlang%3Dpl%26selm%3D8q21a2%2524fkj%2524

Nie koniecznie :-))

Wkurwia mnie świat.
Tanio wyżyję się na psp.
Lewy nik.
O wy buce!
Osz kurcze. Może to nie buce?
Nowy lewy nik.
O wy buce!
Kurka, coś nie gra.
Powinni być buce....
etc.
:-))

Aż do skutku,
a później nałóg. :-))

Bo czego chce każda owieczka?

Pozdry ett

1. Data: 2004-02-27 15:11:19

Od: enneagramor <s...@p...chat> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2004 15:18:53 +0100, eTaTa <e...@p...onet.pl>
napisał:

> Bo czego chce każda owieczka?
>
> Pozdry ett

Pasterza? Czy tez moze od pasterza spieprzyc?

Od społeczeństwa nie wywiniesz się bratku,
z niego wyszedłeś i nic tu nie pomogą żadne abstrakcje

1. Data: 2004-02-27 15:19:00

Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

>>> [fen]

> [...]
> O wy buce! Osz kurcze. Może to nie buce? Nowy lewy nik.
> O wy buce! Kurka, coś nie gra. Powinni być buce....

widzisz ett,,, to jest dokładnie tak samo jak z tym chłopcem który
zażył śmiertelną dawkę leku ale w desperacji zadzwonił na
"pogotowie ratunkowe"... można gdybać tak, siak, srak,,,
lecz bezwzględnym obowiązkiem lekarza jest SPRAWDZIĆ...

w tym cytowanym tekście Ani jest wołanie... są sygnały...
tego nie można nie widzieć... forma przysłania treść ale jej
"nie znika"... tej treści oczywiście... figury... wołania o pomoc...
\|/ re:

1. Data: 2004-02-27 16:20:37

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enneagramor" <s...@p...chat> napisał w wiadomości

> Pasterza? Czy tez moze od pasterza spieprzyc?

Nie zdałaś/eś, siadaj. Pała!
I przyjdź z ... opiekunami!

ett

1. Data: 2004-02-27 17:48:42

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego nie można nie widzieć... forma przysłania treść ale jej
> "nie znika"... tej treści oczywiście... figury... wołania o pomoc...

Widze.
Masz jakiś pomysł?

Jutro mnie nie będzie Tepsa pomimu 50 lat,
zabije Ten telefon.
Po dwudziestej czwartej. Zgonie z komputerem.

Tak, śmieszne, znowu podrę książkę kierownika :-))

Ja to widzę. Ale to nie ja mam to widzieć,
a jak nie widzi, to trzeba, za pomocą tych literek,
opisać.
Ale To już, Twoje zadanie.

Wiesz co to literki i reakcja na nie.

Spadam.