Re: Pedalskie godło bardziej niż święte.

Data: 2014-11-21 13:56:13
Temat: Re: Pedalskie godło bardziej niż święte.
Od: Trybun <i...@j...ru>

W dniu 2014-11-20 o 21:54, XL pisze:

> Co usprawiedliwia "terror tęczowy" uprawiany właśnie przed kościołem Św.
> Katarzyny, na Placu [Jezusa!] Zbawiciela?
>
> http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/193304-tecza-czyli
-prowokacja-przed-kosciolem-a-dlaczego-nie-przed-mec
zetem-lub-synagoga

> [...]
> sacrum i w polskość. Oczywiście, jak zawsze w takich wypadkach, autorzy
> prowokacji głośno krzyczą, że to ,,wspólnie wykonane dzieło, którego
> symbolika była pozytywnym wezwaniem do tolerancji, poszanowania godności
> ludzkiej i prawa do posiadania własnych przekonań i poglądów".
>
> Proszę bardzo, niech sobie będzie. Ale dlaczego za publiczne pieniądze? I
> dlaczego w należącej do miasta przestrzeni? No i na przykład, dlaczego nie
> przed meczetem lub synagogą? Ostatecznie tęcza była znakiem od Jahwe dla
> Noego. Prowokatorom i władzom miejskim zabrakło odwagi?!

Co tu dużo dywagować, ktoś poza ultra katolikami chce dokopać homkom. I
to zdecydowanie bardziej niż ci Katolicy. Ci co stawiają bądź nakazują
stawiać takie symbole mają spore możliwości, jednak nie pożytkują ich na
to aby z homoseksualiście dać pełnię praw obywatelskich, a tylko
prowokują nienawiść do niego, poprzez stawianie takich prowokujących
symboli.