Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Pedofilia. Granice człowieczeństwa a tolerancja dla choroby. Re: Pedofilia. Granice człowieczeństwa a tolerancja dla choroby.

Re: Pedofilia. Granice człowieczeństwa a tolerancja dla choroby.

Data: 2004-07-01 22:37:09
Temat: Re: Pedofilia. Granice człowieczeństwa a tolerancja dla choroby.
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

>Dziś widzę, że wyłazi ze mnie coś bardzo brzydkiego ...
>I będąc konsekwentnym w tej brzydocie, spytam:

Jestes taki chory, w dodatku widze Twoje wypociny
tylko w bramkach newsowych, ale odpowiem Ci, bo mam
dzis dzien dobroci dla bezmozgich durniow Twojego
pokroju...

>Cbnet, dlaczego niektórzy faceci biorą sobie
>za żony duuuużo młodsze kobiety ? Takie, które
>mogłyby być ich córkami ?

Moze dlatego ze sie w nich zakochuja... z wzajemnoscia?

Poza tym w przypadku doroslych osob wiek _bywa_ sprawa
umowna: niejedna 20+ ma lepiej poukladane w glowie od
np durniow Twojego pokroju FS - pomysl o tym w chwili
przeblysku mozliwosci intelektualnych.

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów