Pedofilia czy nie

111. Data: 2009-09-20 21:19:47

Temat: Re: Pedofilia czy nie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Musisz więc donieść na mnie. Dla dobra Twojego dziecka. Nie ma innego
> wyjścia?
> Może zmienię zdanie, co? Dobrze będzie? :)

Udajesz, że nie rozumiesz, czy naprawdę nic do Ciebie nie trafia?

Ewa

112. Data: 2009-09-20 21:20:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Dojrzały byłem, ale nimfomanki wbrew obiegowej opini wcale takie fajne
> nie są, mnóstwo rzeczy wyrzucają z siebie takich, że można zawrotu
> głowy dostać.

No patrz! Takiemu nigdy nie dogodzisz. ;)

Ewa

113. Data: 2009-09-20 21:27:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> No patrz! Takiemu nigdy nie dogodzisz. ;)
>
> Ewa

No ja byłem z miasta i do takich sprośności jeszcze
nieprzyzwyczajonym. Jednak nawet najbardziej odpornym przy nimfomace
przechodzą dreszcze.;)

114. Data: 2009-09-20 21:42:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Oczywiście, ale nie każde dziecko sobie poradzi i to nie dziecko jest
> od tego, żeby walczyć z pedofilią, tylko dorośli. Poza tym nie z
> każdym pedofilem dziecko jest w stanie sobie poradzić. Jakiegoś
> brutalnego agresora bym nie zbajerowała tak łatwo.

Podałem Ci najskuteczniejszą metodę ochorony poprzez uczenie, jak
rozpoznawać. Nie jest to równoznaczne z cedowaniem obowiązków walki z
pedofilią na dziecko. Ty zdajesz się preferować likwidowanie przestępstwa w
fazie prawdopodobnego zmiaru. Nie bacząc na taką ewentualnośc, ze możesz
zrobić komuś krzywdę poza Twoim dzieckiem.
Ja uważam, że trzeba znać swoje miejsce. Że nie muszę znać się na
rozpoznawaniu zboczeń swoich sąsiadów na podstawie tego, co oglądają w swoim
komputerze. Nie mam poczucia misji zwalczania wszystkich potencjalnych
podejrzanych. Nie mam/nie miałem poczucia, że bez przerwy mojemu dziecku coś
grozi. I do tego bardzo jestem uwrażliwiony na szanowanie intymności każdego
i mam swiadomość tego, że bardzo łatwo można w dobrej wierze kogoś niewinnie
pomówić.
No i jeszcze to, o czym wspomniałem wcześniej: Z matkami dzieci w wieku
najbardziej narażonym na zainteresowanie pedofilów praktycznie nie da się
łatwo rozmawiać na ten temat. Nie męczmy się więc nawzajem i nie kąsajmy bez
potrzeby. :)

> Jak zobaczysz, że ktoś się do sąsiada włamuje, to pomyślisz, że to
> zabawa gości w partyzantkę? :/

Jeżeli będę pewny, że to nie wujek z ciocią do sąsiada przyjechali, to będę
interweniował. :)

> Ja nie zakładam, że noname od razu zgłosi sprawę na policję, tylko
> pogada z kolegą, zasięgną informacji, i to ewentualnie ten kolega -
> bezpośredni świadek - uzna, czy należy coś zgłaszać.

Tak mu doradziłem. :)

> No i oby tak było, to będzie super. A może to właśnie taka prowokacja,
> żeby sprawdzić, jaka jest reakcja studentów na przejawy pedofilii.

Pozostawianie włączonego kompa i podgłośnienie go tak, żeby ktoś musiał
interwniować - wygląda na prowokację :)

michał

115. Data: 2009-09-20 22:09:51

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Udajesz, że nie rozumiesz, czy naprawdę nic do Ciebie nie trafia?

Nic nie udaję. Nie jest tak, że nic do mnie nie trafia. Twoje dotychczasowe
argumenty nie trafiają do mnie. Nie musisz się tym tak przejmować!
Musiałem coś odpowiedzieć, bo w tym zdaniu wyczułem (niemal?) groźbę:
"Uważam, że przyczepienie się w tym momencie do samej terminologii jest
celowym działaniem dla rozmydlenia tematu."
:)

michał

116. Data: 2009-09-20 22:21:52

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Przesadzasz. Wścibstwo to celowe zainteresowanie czyimś życiem, a nie
> - przypadkowe dojrzenie czegoś. Nie potrafię nie widzieć, ani nie
> słyszeć. Mogę to najwyżej udawać czasami.

Być może przesadzam, ale ja potrafię patrząc nie widzieć, kiedy nie chcę
widzieć.

michał

117. Data: 2009-09-21 02:13:26

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Ja nie widziałam. Z dziećmi też nie. A nawet gdybym zobaczyła jeden z
> nich, to miałabym odruch wymiotny i nie pooglądałabym za długo.
>
> Ewa

Bzdet - mam swoje zdjecia na golasa, gdy byłem niemowlęciem - taka moda była
"na aniołka", żadna pedofilia. Talmudyzowanie dawno przekroczyło wszelkie
granice, nie mówię rozsądku - bo tego nigdy nie było.

118. Data: 2009-09-21 02:28:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Bzdet - mam swoje zdjecia na golasa, gdy byłem niemowlęciem
> - taka moda była "na aniołka", żadna pedofilia.

Odróżniacie jeden z drugim niemowlęce zdjęcia na baraniej skórze w
rodzinnym albumie od filmów porno z udziałem dzieci, produkowanych i
rozprowadzanych mniej lub bardziej legalnymi kanałami? Bo mam wrażenie,
że nie.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))
"jesteś zboczonym facetem" (C) anonimowy czytacz

119. Data: 2009-09-21 02:35:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> OK, Aicha. A teraz mi powiedz, jaką dla Ciebie będzie stanowiło
> różnicę, czy Twoją córkę zgwałci pedofil według słownikowego
> znaczenia, czy też eksperymentujący z nowościami pan?

Nie doniosłam na bliską dziecku osobę wyłącznie z obawy, że dozna
(dziecko) jeszcze większej traumy podczas dochodzenia prawdy. Moje
podejrzenia pozostały niepotwierdzone. Michał zna moje poglądy w tej
kwestii i ja też nie podejmuję się z nim polemizować. Zbyt osobiście mnie
problem dotyczy.

120. Data: 2009-09-21 03:47:52

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
> rodzinnym albumie od filmów porno z udziałem dzieci, produkowanych i
> rozprowadzanych mniej lub bardziej legalnymi kanałami? Bo mam wrażenie,

Złe wrażenie. My (ja) rozróżniamy, ale ci którzy pieprzą o fotografowaniu
dzieci nago jako o pedofilii nie. Mój wnuk , wnuczka - lubią biegać nago,
zwłaszcza gdy gorąco, a syn bał się wysłać mi fotografię, aby parchom w UK
nie podpaść. A chciałem chłopaka z narzędziem, aby widzieć, że samczyk
porządny, a nie ułomek, bo to powód do chwały!!! :-)))))))

zemsta na partnerze...( jazda na 2 fronty)
Co mężczyźni i kobiety sygnalizują aby wzbudzić zainteresowanie partnera/ki?
CUD w Usenecie - to nie żart...
seks=0
Denerwuje mnie szczekanie psa