Pęknięcia na sufitach w mieszkaniach w bloku ????????????????

1. Data: 2001-07-11 07:31:40

Temat: Pęknięcia na sufitach w mieszkaniach w bloku ????????????????
Od: "barbi" <b...@e...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy kto mieszka na Śląsku w blokach, wie
co to takiego. Bloki budowane z płyt przy każdym wstrząsie
(normalka w miejscach gdzie są kopalnie) pracują i w miejscach
połączeń na gładkich powierzchniach - a taką jest sufit - powstają
pęknięcia. Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie jak z tym
walczyć. Słyszałem o jakiś siateczkach ale szczegółów nie znam.

Za każdą sugestię dziękuję.

Grzegorz

1. Data: 2001-07-11 08:59:12

Temat: Re: Pęknięcia na sufitach w mieszkaniach w bloku ????????????????
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Nazywa się toto taśma antyrysowa, Anti Ris Band czy jakoś tak. Rodzaj
samoprzylepnej siateczki szerokości kilku cm, albo taśma z mocnego
papieru. Dostepne toto w sklepach z art. malarskimi. Kładzie się toto,
potem szpachluje i maluje. Poprawa jest o tyle, że w miejscu pękania /
ruszania się wielkiej płyty nie odpryskuje farba, lecz jest to widoczne.
Do głowy mi przyszło, żeby spróbować z uszczelnieniem dziury silikonem
(akrylowym), coby się dało pomalować.

Pozdrawiam *.*

Piotr Jankisz

1. Data: 2001-07-11 09:14:15

Od: Marek Szapajko <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>połączeń na gładkich powierzchniach - a taką jest sufit - powstają
>pęknięcia. Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie jak z tym
>walczyć. Słyszałem o jakiś siateczkach ale szczegółów nie znam.

Ja to robiłem tak: wszystkie pęknięcia oczyściłem z resztek kurzu, piasku,
etc., zagruntowałem, do szczeliny silikon, na szczelinę siatka z włókna
szklanego, potem to zagipsowałem, przeszlifowałem i pomalowałem.

Na razie nie pęka i nie widać rys, ale robiłem to jakieś pół roku temu, więc
być może to jeszcze za krótko, żeby coś stwierdzić na 100%.

Pozdrawiam.
--
Marek Szapajko msj<at>cad.pl http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie.

1. Data: 2001-07-12 11:57:59

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja przykleiłem gładkie kasetony styropianowe.
Na cały sufit oczywiście, tak aby łączenie między płytami wpypadło w połowie
kasetonu. Jak na razie - super.

1. Data: 2001-07-16 09:14:16

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na łączeniach płyt należy przykleić siatkę (samoprzlepna jak taśma) i
następnie ją zagipsować.

--
Edyta Szajnóg

1. Data: 2001-07-17 16:42:23

Od: "Rafał Dłubała" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na łączeniach płyt należy przykleić siatkę (samoprzlepna jak taśma) i
> następnie ją zagipsować.

A co zrobić jak jest siatka na łączeniach, suszyło się w ciepłym a dalej
pęka. Firma zrywa mi to już trzeci raz a dalej pęka, sami nie wiedzą
dlaczego.

1. Data: 2001-07-19 07:07:09

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał Dłubała" wrote:

> A co zrobić jak jest siatka na łączeniach, suszyło się w ciepłym a dalej
> pęka. Firma zrywa mi to już trzeci raz a dalej pęka, sami nie wiedzą
> dlaczego.
Przykleić kasetony.
Katarzyna

1. Data: 2001-07-19 08:24:16

Od: Marek Szapajko <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A co zrobić jak jest siatka na łączeniach, suszyło się w ciepłym a dalej
>pęka. Firma zrywa mi to już trzeci raz a dalej pęka, sami nie wiedzą
>dlaczego.

Pokombinuj z silikonem.

1. Data: 2001-07-21 16:46:48

Od: "T.Berg" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pokombinuj z silikonem.
Akrylem! Silikon jest niemalowalny;-)

tomek

Pekniecie trojnika w instalacji wodnej - Pomocy !
ARCON
jakie ocieplenie
płyta elektryczna, ceramiczna
Stolarz