Re: Perfum dla mężczyzny :)

Data: 2003-12-04 20:20:48
Temat: Re: Perfum dla mężczyzny :)
Od: "Miśka" <m...@g...pl>

Ligeia <e...@t...pl> napisał(a):

> A nie wpadłeś na to, że na każdą kobietę może działać inny zapach?

To jest oczywiste, przecież wyraźnie napisał, ze chce po prostu zebrać
trochę propozycji od szerokiego grona kobiet. Po co u diabła piszą
dziewczyny z pytaniem o jakieś propozycje zapachów damskich? Przecież jasne
jest, ze każdemu podoba się coś innego i na każdą z nas działa inny zapach.
Po prostu w ten sposób można trafić na coś interesującego dla siebie. Nie
wpadłaś na to?

> Jeszcze nie zdarzyło się tak, żebym chciała się rzucić na nieatrakcyjnego
> faceta pachnącego markowymi perfumami.

Rany...skąd wiesz czy Joachim jest atrakcyjny czy nie? Napisałaś to tak
jakby to był pewnik w jego przypadku, a nie sądzę, żebyś wiedziała cokolwiek
więcej na temat jego osoby.

> Polecam trochę logiki w postępowaniu.

A może w końcu jakiś intersujący męski zapach byś poleciła skoro już tak
aktywnie udzielasz się w tym wątku?
Wiesz, po przeczytaniu czwartego czy piątego Twojego postu na_ temat_ perfum
dla mężczyzny nie mogłam się oprzeć wrażeniu, że się zwyczajnie czepiasz
Joachima. Twoje odpowiedzi trącą krytyką, sarkazmem i złośliwością. Jeśli i
tak nie udzielisz mu odpowiedzi to po co tak się pastwisz?

> Nie feromony, ale rusz pan głową czasem.

Fenomenalna porada. Ty na szczęście nie założysz takiego wątku, bo najpierw
oczywiście ruszysz głową.

Miśka