Re: Perz a łaka kwiatowa - jest pomoc!

From: "Wojciech P" <d...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Perz a łaka kwiatowa - jest pomoc!
Date: Fri, 15 Feb 2002 21:33:24 +0100

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
news:3C6CF8A6.303D4B50@ltz.pl...

> [...]
A jeszcze bym napisal, ze to bedzie sluzylo zmniejszeniu bezrobocia w
minie - no bo ktos musi siac
Specjalne, ekologiczne opakowania beda recznie klejone,
pakowane to bedzie w drewniane pudelka zamawiane u miejscowego stolarza
ktory takze bedzie robil specjalne standy ekologiczne, drewniane do sklepow
ze na kazdym pudelku i standzie, bedzie napisane - z najczystszych ziem
takich to a takich - a to tez promocja gminy.
a dodatkowo mlodziez szkolna okoliczna bedzie w czasie wakacji zbierala
nasionka.
Napisalbym jeszcze, ze ziolka i trawki beda pakowane na lekko rozgrzanych
sloncem udach miejscowych, wyrosnietych nastolatek, ale nie wiem jakie jest
nastawienie gminy do takiej tradycji.
Na stronie lukasza luczaja (ale sie goscia biednego czepilem ostatnio -
pewnie ma pypcia na jezyka) jest sporo fajnej nawijki w temacie, sadze, ze
jak poprosisz lukasza to on na pewno sie zgodzi na skopiowaqnie a dodatkowo
zdaje sie sam sporo pisal na ten temat.

Tadeusz, jak by w gminie potrzebowali jakiegos "planu marketingowego" - to
daj znac na priva. mam u siebie mlodego orla marketingu - moze zrobic
cwiczonko i napisac taki planik.

wojtek Pa