Perz a łaka kwiatowa

11. Data: 2002-02-14 09:44:53

Temat: Re: Perz a łaka kwiatowa - Tadeuszowi
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Tadeusz:
> Wojtek
> NO i o to chodzi! - o te mala oferte w handlu!!!!i pan lukasz pieknie
> wcina sie w nisze!!!!
Jak na niszę to ona dosyć płytka, rzekłbym nawet, że płaska ;-))
To nawet nie jest mała luka (rynkowa).
Gdyby to była nisza to myślisz, że musiałby się reklamować?
Wątpię.

pozdr. Jerzy

> Kolego "stawowy" - slyszales cos o bentomacie do wykladania stawow - ???
Zobacz:
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_17_02.asp

Bentonit.
Termin stosowany pierwotnie do koloidalnych, plastycznych skał ilastych
występujących w utworach kredowych obok Fort Benton w stanie Wyoming
(USA). Skały te pęczniały w zetknięciu z wodą, powiększając kilkakrotnie
swą objętość. Dodane w niewielkich ilościach do wody formowały
tiksotropowy żel.
[...]
W Polsce występują na Kielecczyźnie i w Karpatach. [...]

12. Data: 2002-02-15 11:47:27

Temat: Re: Perz a łaka kwiatowa - pomocy
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2002-02-15 11:58:14

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> ale bylbym wdzieczny za podrzucenie paru szczegolow technicznych
> np ten wymagany jesli dzialka ma byc siedliskowa budynek gospodarczy
> nazwalem magazynem zebranych nasion
> ale przydaloby mi sie pare innych jego funkcji

Suszarnia ziół
Mieszalnia
Pakownia
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2002-02-15 20:33:24

Temat: Re: Perz a łaka kwiatowa - jest pomoc!
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
A jeszcze bym napisal, ze to bedzie sluzylo zmniejszeniu bezrobocia w
minie - no bo ktos musi siac
Specjalne, ekologiczne opakowania beda recznie klejone,
pakowane to bedzie w drewniane pudelka zamawiane u miejscowego stolarza
ktory takze bedzie robil specjalne standy ekologiczne, drewniane do sklepow
ze na kazdym pudelku i standzie, bedzie napisane - z najczystszych ziem
takich to a takich - a to tez promocja gminy.
a dodatkowo mlodziez szkolna okoliczna bedzie w czasie wakacji zbierala
nasionka.
Napisalbym jeszcze, ze ziolka i trawki beda pakowane na lekko rozgrzanych
sloncem udach miejscowych, wyrosnietych nastolatek, ale nie wiem jakie jest
nastawienie gminy do takiej tradycji.
Na stronie lukasza luczaja (ale sie goscia biednego czepilem ostatnio -
pewnie ma pypcia na jezyka) jest sporo fajnej nawijki w temacie, sadze, ze
jak poprosisz lukasza to on na pewno sie zgodzi na skopiowaqnie a dodatkowo
zdaje sie sam sporo pisal na ten temat.

Tadeusz, jak by w gminie potrzebowali jakiegos "planu marketingowego" - to
daj znac na priva. mam u siebie mlodego orla marketingu - moze zrobic
cwiczonko i napisac taki planik.

wojtek Pa

15. Data: 2002-02-15 23:26:38

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tadeusz, jak by w gminie potrzebowali jakiegos "planu marketingowego" -
> daj znac na priva. mam u siebie mlodego orla marketingu - moze zrobic

hehe
napisze dwie wersje tego uzasadnienia
i dam im do wyboru:
jedna bedzie przedstawiala Twoja koncepcje
dadam min zatrudnienie dla bukowskich junkow
(tak garowo nazywa sie u nas mlodych szczonow)
przy koszeniu kosa i omlotach cepem
:)
ponadto napomkne
ze gminie przybedzie tez pare miejsc noclegowych
na sianie gorce tego budynku gospodarczego
( w okolicy Buku ma byc zjazd z autostrady )

:)
druga bedzie w stylu lukaszowym
ogolnie ale ciut bardziej na temat
na dzialce mam glebe od III do VI
od piaskow - poprzez ily do torfu
uprawa wigociolubnych amfifitow (np niezapominajek)
i lilii wodnych z nimfeidow uzasadnie potrzebe wykopania tego stawu
:)
bede musial uwazac aby nie namieszac pojec
bo szefa pionu budownictwa ma przy domu z piekny ogrod
i jest w temacie
:(((((
z pozdrowieniami usmiechami
_hehehe

ps. co to jest ten stand ?

16. Data: 2002-02-16 08:17:42

Temat: Re: Perz a łaka kwiatowa
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

17. Data: 2002-02-16 11:18:15

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. co to jest ten stand ?

Stand to jest taki stojak na produkty w sklepie - pelniacy jednoczesnie
funkcje reklamowe.
Prosze, zapisz mnie na litste klientow lilii wodnych i niezapominajek!!!

wojtek

18. Data: 2002-02-16 16:45:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message news:a4lfhb$pkv$1@news.tpi.pl...

> Stand to jest taki stojak na produkty w sklepie

... po angielsku.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2002-02-16 21:38:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Stand to jest taki stojak na produkty w sklepie - pelniacy jednoczesnie
> funkcje reklamowe.
> Prosze, zapisz mnie na litste klientow lilii wodnych i niezapominajek!!!
>
> wojtek

hehe
a za ile lat wykopiesz stawek?
:)

20. Data: 2002-02-16 21:53:09

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> a za ile lat wykopiesz stawek?
> :)

czesc,
na pewno szybciej,niz ty sie dorobisz lilii a poza tym na niezapominajki
mam miejsce!!!
):)
wojtek

Żywopłot nieformowany