Perz - jak sie go pozbyc.

11. Data: 2001-04-20 17:47:16

Temat: Re: Perz - jak sie go pozbyc.
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> A dlaczego chcesz pozbywać się perzu???? To niezwkle silnie rosnąca i
wielce
> urodziwa trawa. :-)))))))))))))))))) Zupełnie niekłopotliwa w uprawie.
:-)
??? Wybacz, że na ciebie trafiło ale perz to nie trawa.
Pozdrawiam Jerzy

12. Data: 2001-04-20 17:49:22

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <l...@t...pan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:987780457.601291@topaz...
> Ja pozbylem sie perzu siejac gorczyce - zadzalalo wspaniale (co prawda
zeby
> zaorac- 3 godz pracy ciezkiego ciagnika/3000m2 i urwany lemiesz).
Podobnie działają kartofle ;-)))
Pozdrawiam Jerzy

13. Data: 2001-04-21 12:54:28

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:9bpsli$1mr$1@sunsite.icm.edu.pl...
> [...]
> wielce
> :-)
> ??? Wybacz, że na ciebie trafiło ale perz to nie trawa.

Oczywiscie perz to trawa! Agropyron, z rodziny Gramineae, czyli traw.
Jeden z wazniejszych skladnikow krotkotrawiastej prerii, byc moze
jeden z przodkow pszenicy.

Pozdrowienia,
Michal

14. Data: 2001-04-21 15:37:31

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

po opryskaniu Ronoupem trzeba poczekac trzy tygodnie - gdzies tak po 14-16
dniach dwidoc dopiero pierwsze efekty ale już 20-25 dzień wszystko żółknie
gwałtownie, Po dalszym tygodniu można już bezpiecznie siać praktyczni ekażdą
roślinę, ja siałem grykę a jest to roślina wyjątkowo wrażliwa na chemią.
Gorczyca jest też dobra do walki z perzem jeśli nie jest to już zwarat łąka.
Można jednego dnia zaorać, przejechać talerzówką, solidnie podsypać azotem i
siac gorczycę jeśłi układ pogody jest w miarę normalny tzn nie trafimy na
suszę to gorczyca będzie wyższa odżyta a perz zniknie
SJS
Użytkownik "Andrzej Lichocki" <A...@r...pl> napisał w
wiadomości news:9bpi02$afc$1@news.polbox.pl...

15. Data: 2001-04-23 06:21:33

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a):

> Walka prawie beznadziejna.
> Tak więc decyzna należy do Ciebie. Ale jedno jest pewne - z perzem
> nie da się szybko i skutecznie.
> Krzysztof

No przecież mówiłem. Jedyne wyjście - polubić. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2001-04-23 07:29:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9bs233$3jl$...@h...iupui.edu...
> Oczywiscie perz to trawa! Agropyron, z rodziny Gramineae, czyli traw.
Miało być tak:
... perz to nie "trawa".
;-)))
Jak nie wierzysz to połóż się na takim trawniczku. Nawet krótko
przystrzyżonym.

> Jeden z wazniejszych skladnikow krotkotrawiastej prerii, byc moze
> jeden z przodkow pszenicy.
Nawet b. blisko spokrewniony mimo tego, że jest byliną.
Pozdrowienia, Jerzy

17. Data: 2001-04-23 09:07:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:9bpcp0$ma$1@hercules.iupui.edu...
> "Andrzej Lichocki" <A...@r...pl> wrote in message
>
> Ze wzgledu na wlasne zdrowie - walczyc recznie.
> Po pierwsze - chemia sie zatrujesz. Po drugie -
> recznie perzu nie zwalczysz i wobec tego bedziesz
> mial zdrowa gimnastyke na reszte zycia :-)

Na 400m2 zwalczy perz ręcznie w ciągu dwóch lat. Znajoma po 70-ce dałą sobie
radę z podobnym areałem podagrycznika. Aha, wkrótce obchodzi 100 lat. Nie
twierdzę, że AKURAT od tej gimnastyki:)

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2001-04-23 10:05:40

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem powienie przygotować się na kilka rund.
Roundap z moim perzem nie dał sobie rady. W tym sezonie będę kontynuoawać
bitwę.

--
Edyta Szajnóg

19. Data: 2001-04-24 14:43:01

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przy roundupie wazne jest wiele czynnikow zewnetrznych. Na przyklad dziala
najlepiej wtedy, gdy jest slonce i wysoka temperatura. Potrzebuje dobrze
rozwinietej rosliny, bo male liscie oznaczaja mala absorbcje. Faktem jest,
ze idealne warunki z reguly sa wtedy, kiedy my nie mamy czasu na ich
wykorzystanie...

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski
Wirtualny Sklep Ogrodniczy
http://www.wolski.com.pl/sklep

Przewieszka dla pędu głównego mocowana na konstrukcji
Po raz kolejny pytanie o żywopłot
Topola a wedzenie kielbaski
rozmnażanie Juniperus chinensis
Prosze o Pomoc