Pewnie głupia jestem.......

11. Data: 2002-12-03 09:15:11

Temat: Re: Pewnie głupia jestem.......
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko"
<like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ashqmk$b4g$1@news.onet.pl...

> Para numer pięć to jak mniemam MY: Tashunko i Jej
małżonek:)))

Twoja niezawodna intuicja i domyślność dotycząca moich
pisarskich intencji nie zna chyba granic:-))) Jeno li tylko
listek figowy mi pozostaje, by ukryć przed Tobą cokolwiek
jeszcze;-)))))). Zgadza się. Anonimowa cyfra pięć dotyczyła
właśnie waszej rodziny:-))))) Miło, że do grupy należą
również pary obdarzające się swymi pierwszymi, pierwotnymi
uczuciami, trwającymi wciąż i niezmiennie. Pozdrowienia
również dla pozostałych, bynajmniej "nie gorszych".
Sokrates

12. Data: 2002-12-03 09:49:31

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorunia wrote:
Czy to normalne, by chcieć codziennie iść spać,
> by rano zobaczyć jego twarz, taką słodką zaspaną?? Czy to normalne, by
> czekać na Jego powrót niecierpliwie i nie móc się doczekać całusa na
> powitanie??

Nie, Dorunia, normalnie, to powinnaś na powitanie przylać mu patelnią,
obsmarować do wszystkich koleżanek, "za kogo to ja wyszłam, pożytku z niego
nie ma żadnego" ; i "niech on już idzie do roboty, tylko wypłatę przyniesie
w całości;-)))

Ale nie martw się, je też mam tak, jak Ty , a jestewm po ślubie rok krócej.
Nie zanosi się na zmiany.
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

13. Data: 2002-12-03 09:55:12

Od: "ania slusarczyk" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Jestem żoną od 11 lat i 4 miesięcy. Mam cudownego, wspaniałego faceta. >
Przepraszam że Wam tym zawracam głowę, ale chciała bym powiedzieć o tym
> Wszystkim na ziemi Kocham Tego Faceta!!!
> Potraktujcie mnie jak niegroźną wariatkę:-)))))
> Pozdrawiam
> Dorunia

Witam:-)
A mnie sie wydawało, że takich długowiecznych związków jest niewiele:-)
My jesteśmy ze sobą 11 lat i 11 miesięcy. A jako młode dziewcze myślałam,
jak te pary mogą ze sobą wytrzymać tyle czasu, przecież można umrzeć z
nudów. Postanowiłam, że bedę kobietą wyzwoloną, z tzw. gosposią na stałe i
mężem na przychodne.
Życie szybko zweryfikowało moje ustalenia i jestem szczęśliwa kobietą.
Zakochaną w cudownym facecie na stałe. No i z gosposiem na przychodne;-)
pozdrawiam wszystkich długodystansowców i niniejszym proszę o przyjęcie do
grupy:-)
ania ślusarczyk
www.babyboom.pl

14. Data: 2002-12-03 10:34:52

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasna" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mnie chyba nikt nie przebije. Z moim mezem jestem 32 lata

Kto da więcej?;-) Kto zajmie pierwszą pozycję w rankingu?;-))
--
Małgosia

15. Data: 2002-12-03 12:45:17

Temat: Re: Pewnie g?upia jestem.......
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, to ja tez sie do grona tych "glupich" dolaczam
i oznajmiam, ze dzisiaj stuknela nam osma rocznica
slubu !!!!!!
I prawie dziewiata bycia razem (minie 10 grudnia).
Powiem krotko-swojego szczescia nie potrafie opi-
sac zadnymi slowami..............

Pozdrawiam serdecznie wszystkich z NL-Luiza.

==============================
Stracony jest kazdy dzien bez usmiechu.

16. Data: 2002-12-03 12:45:53

Od: m...@s...pl (Ula Michta) szukaj wiadomości tego autora

Dorunia napisała:

> Przepraszam że Wam tym zawracam głowę, ale chciała bym powiedzieć o tym
> Wszystkim na ziemi Kocham Tego Faceta!!!
> Potraktujcie mnie jak niegroźną wariatkę:-)))))

Doruniu żadna tam z Ciebie wariatka.
Ja w takim razie chyba też dołączę do "klubu". Razem jesteśmy od prawie 11
lat, od 8,5 małżeństwem. Jest tak dobrze, że nawet etatowo zachwalam zalety
małżeństwa, itp. moim niezamężnym, niezdecydowanym koleżankom, ostatnio
kolegom ;-)
Czasem patrzą na mnie jak na UFO kiedy przypominam im ile to lat (wiem, wiem
jeszcze nie tak dużo, ale już trochę, prawda?)

> --
> Z miłoscią jest jak z masłem. Od czasu do czasu trochę chłodu utrzymuje je
> świeżości.
> M. Achard

Doruniu od jakieś czasu masz w sygnaturce ten cytat i powiem Ci, że przy
moich jesiennych chandrach i mini-depresyjkach, kiedy szukałam "dziury w
całym", przeczytałam to i doszłam do wniosku, że to 100%-owa prawda.
Nie codziennie "żar się leje z serc", ale odrobina chłodu też czasem pomaga
:-)

Ula

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

17. Data: 2002-12-03 12:49:07

Temat: Re: Pewnie g?upia jestem.......-korekta
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam-mialo byc:

pozdrawiam wszystkich serdecznie z NL-Luiza.

18. Data: 2002-12-03 13:05:27

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> napisal w
wiadomosci

> pozdrawiam wszystkich serdecznie z NL-Luiza.

No to nasza grupa wkracza do Europy lub moze raczej
odwrotnie i jak widac nie trzeba znac jezyków obcych, by sie
dogadac:-)) Mamy kontakt ze Szwecja, dolaczyla Holandia, kto
nastepny mosci Europo?
Sokrates

19. Data: 2002-12-03 13:21:21

Od: Nela Młynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Michta napisał(a):
> [...]
> prawie 11 lat, od 8,5 małżeństwem. Jest tak dobrze, że nawet etatowo
> zachwalam zalety małżeństwa, itp. moim niezamężnym, niezdecydowanym

Uważaj ... potem co niektórzy mogą na Tobie psy powiesić.

Pozdrawiam,
Nela co to ... ech ... szkoda gadać ... ide do garów

20. Data: 2002-12-03 13:28:50

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Sokrates" <d...@w...pl> schreef in bericht

> [...]
> odwrotnie i jak widac nie trzeba znac jezyków obcych, by sie
> dogadac:-)) Mamy kontakt ze Szwecja, dolaczyla Holandia, kto

Holandia to tutaj od poczatku zaglada i regularnie czyta, ale z po-
wodu przeprowadzki i remontu nie ma ostatnio czasu na pisanie.
Ale... remont prawie sie konczy, pudla tez sie puste robia, wiec
mam nadzieje, ze czesciej bede tu goscic.

Jeszcze raz pozdrawiam swiatecznie-rozrywkowo-niespodziankowo

Luiza.

My a Unia Europejska
Nasz wspólny apel o nieagresję w szkołach!
.Priesthood of Creative Environment at Gdansk Archdiocese --- Duszpasterstwo Środowisk Twórczych Archidiecezji Gdańskiej
żona trwoni kase
sala na impreze dla dzieci (12-13 lat)