Pewnie ma facet racje

31. Data: 2020-07-19 09:38:39

Temat: Re: Pewnie ma facet racje
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2020 o 02:00, Ilona pisze:

> [...]
> nagle, 'stal siem komunistom'...
> //raczej, byl to ktos, komu zlezalo by powstalo cos takiego, jak
> 'nowy_marksizm'... zwlaszcza, ze sam opracowal teoretyczne podstawy
> psychoanalitycznego rozdupcania istniejoncego systemu spolecznego.
>
> Te punkty, wzystkie razem, jaki i kazdy z nich z osobna, som
> bezposrednio nakierowane na zniszczenie fundamentow cywilizacji
> lacinskiej. //i tu kropka
>

> //nalezy zadac sobie pytanie, co bendzie po tym, gdy te fundamenty
> runom i spoleczenstwa przestanom byc zorganizowane, jak dotond...?

Ale to żaden przekąs, tak już jest że najbardziej żarliwi wyznawcy tej
idei to potomkowie posiadaczy i ogólnie rzecz biorąc - członkowie klasy
posiadaczy. Np. Marx, Sorge czy Guevara to nie byli hodowcy kóz a ludzie
majętni.

Tylko czym tak właściwie jest ta cywilizacji łacińska? W moim odczuciu
jest to coś co sprawia że mamy "za dużo aby umrzeć, za mało aby żyć".

Tak właściwie to czego mamy bronić? Europa jest chyba już na samym dnie,
tak że można już się tylko od niego odbić.

32. Data: 2020-07-19 10:05:09

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ta cywilizacja łacińską to jedynie marne resztki po cesarstwie rzymskim w postaci
państwa kościelnego które przekształcił się z cesarstwa w organizm pasożytniczy.
Reszta Europy poszła swoją drogą i odwoływanie się do cesarstwa rzymskiego jest
jedynie pchaniem państwa w objecia kościoła katolickiego. Państwom to w żaden sposób
nie pomoże. Oprócz państwa Watykan.

33. Data: 2020-07-19 23:38:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-19 09:37, trybun wrote:
> [...]
5/umfrage/einwanderer-und-auswanderer-in-den-eu-laen
dern/

> Lektura tuby kapitalistycznej propagandy (Wiki) nie może być źródłem
> wiarygodnym informacji. Styl prowadzony przez to medium sprowadza się do
> dokopywania wszystkiemu co się ludziom kojarzy z kolorem czerwonym.
>
> Rozumiem że teraz Grecy uciekają na wszystkie strony, byleby wyrwać się
> z tego greckiego piekła jakie im zafundował rząd?

Z tego co mnie wiadomo, to wienkszosc mlodych, zdolnych do pracy i
budowy wlasnego dobrobytu zostala wessana przez europejskie kraje,
jeszcze w latach 80-dziesiontych, gdy tylko zostali przyjeci do UE.
Nic dziwnego, ze srednia wieku calej populacji radykalnie podskoczyla i
spowodowala w statystykach widowiskowy efekt ogolnego wzrostu liczby
wyplacanych rent i emerytur, przez co stali siem obiektem kpin ze strony
'zapracowanych' ludow Zjednoczonej_Europy.
Gdyby jeszcze mnieli tom swojom drachme, to by se jom co jakis czas
dodrukowywali i dewaluowali w stosunku do niemniecko_francuskiego euro.
A tak, to muszom siem lirliczyc z tym co powie Bruxella, po
konsultacjach w Bonn, czy tam, w innym Benie...

34. Data: 2020-07-20 00:05:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-19 09:38, trybun wrote:

> [...]
>
> Tak właściwie to czego mamy bronić? Europa jest chyba już na samym dnie,
> tak że można już się tylko od niego odbić.

//najkrocej...
Cywilizacja lacinska, to cywilizacja techniczna... ta, z ktorej zdobyczy
korzysta niemalze, kazdy mieszkaniec Ziemi...

//wlasnie, Europa jest powielokroc opentana tymi niezdrowymi myslami,
jednak, w niejakiej Ameryce, niejaki Trump, zaczyna odbijac siem od
dna... tylko, czy mu siem to uda...?

35. Data: 2020-07-20 00:12:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-19 10:05, z...@g...com wrote:
> [...]
jedynie pchaniem państwa w objecia kościoła katolickiego. Państwom to w żaden sposób

//chyba naczytales siem podrencznikow historii z wczesnego sredniowiecza...?

Hipoteza czasu widmowego, czy żyjemy w XVIII wieku?

https://www.youtube.com/watch?v=WRdg5JvN9c4

//tu masz wincy... i lepiej...

https://www.google.com/search?q=czas+widmowy+bald+tv

36. Data: 2020-07-20 01:02:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 lipca 2020 00:32:25 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
przestawiają się na nie powoli z masowej pracy taniej siły roboczej, która już nie
jest tak tania. Ludzie są do pracy coraz mniej potrzebni.

> A niejaki Henry Ford, juz w XIX wieku, zrozumnial, ze jego najwienkszym
> rynkiem zbytu som jego pracownicy...

Jak brakuje pracowników jako rynku zbytu, moloch państwowy robi dodruk i konsumują
ludzie zatrudnieni w kreowanym rynku usług oraz niepracujący.
Ze względu na postęp w mechanizacji i automatyzacji nie szkodzi to rozmiarom rynku
produkcji, bah! nawet ten rynek się rozrasta, tyle że jego jakość się nie bardzo
polepsza. No jest oczywiście paru pasjonatów inżynierów zatrudnionych w grupach
pracujących nad wynalazkami i to robi jakiś postęp. Co prawda ogranicza się on do
coraz mniejszych i coraz szybszych komputerów, które są wszędzie - w smartfonie, w
pralce, w lodówce i kto wie czy w przyszłości nie w prezerwatywie i mogą służyć
władzom do szpiegowania niezadowolonych konsumentów (dzisiaj się już ich nawet nie
karze, tylko uszczęśliwia - czytaj "korumpuje" przykrojoną do nich zawartością).
Samolot antygrawitacyjny ("spodek") mimo że wynaleziony już przed laty (a może
skopiowany od dawnych Hindusów czy czort wie jeszcze kogo), nadal tylko jest
prototypem eksperymentalnym w armii, nie wdrożony nawet tam do szerszej produkcji, a
cop dopiero w cywilu... no a o podróżach międzygwiezdnych to możemy zapomnieć, chyba
że na ekranach Unholywood.

37. Data: 2020-07-20 01:21:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-20 01:02, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
cop dopiero w cywilu... no a o podróżach międzygwiezdnych to możemy zapomnieć, chyba

//i znow wyglonda to tak, jak przewidywal Siergiej Nikolajewicz, juz w
latach 90-dziesiontych...

W XXI wieku na Ziemi moze zyc tylko czlowiek, ktorego struktury
karmiczne, (duchowe i te ziemskie), som zrownowzone.

Podobnie moze byc w ekonomii... tzn: mogom istniec tylko panstwa, ze
zrownowazonymi gospodarkami...

38. Data: 2020-07-20 10:48:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2020 o 23:38, Ilona pisze:

> Z tego co mnie wiadomo, to wienkszosc mlodych, zdolnych do pracy i
> budowy wlasnego dobrobytu zostala wessana przez europejskie kraje,
> jeszcze w latach 80-dziesiontych, gdy tylko zostali przyjeci do UE.

Przez które kraje?

> [...]
> wyplacanych rent i emerytur, przez co stali siem obiektem kpin ze strony
> 'zapracowanych' ludow Zjednoczonej_Europy.

Czyli w krajach, które ich wessały, powinna spaść średnia wieku całej
populacji. Które to kraje?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2020-07-20 11:45:47

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A tak, to muszom siem lirliczyc z tym co powie Bruxella, po
> konsultacjach w Bonn, czy tam, w innym Benie...

To chyba nie do końca tak, emigracja lat 80 nie polegała na wyjeździe
młodych a całych rodzin. W Poznaniu po sąsiedzku były osiedlone trzy
takie greckie  rodziny , od staruszków po wnuki.

Ale my tu o teraźniejszości - ilu greków wyjechało do Polski gdy wszem i
wobec ogłoszono kryzys w tym kraju a z kolei Polskę okrzyknięto "zielona
wyspą"?

40. Data: 2020-07-20 11:46:07

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.07.2020 o 10:05, z...@g...com pisze:
> [...]
jedynie pchaniem państwa w objecia kościoła katolickiego. Państwom to w żaden sposób

Obawiam się niestety że bardzo mało zostało w niej z Cesarstwa
Rzymskiego. I tu nie chodzi tylko o Kościół i jego oddziaływanie na nasz
kontynent.

Wlasnie zaczela siem Noc Cudow ;P
Manifest Breivika
Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość