Pewnie ma facet racje

51. Data: 2020-07-21 14:56:26

Temat: Re: Pewnie ma facet racje
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2020 o 04:36, Ilona pisze:

> W latach 80-dziesiatych, owszem, calych rodzin, ale babcia z dziadkiem
> zostawala w gaju oliwnym...
>
> A jaki to tam  w 2011 kryzys mieli...?
> dokladnie wtedy kupili 400 sztuk, lekko przechodzonych Abramsow M1A1 i
> podobno, zaplacili szczerym zlotem...
>
> https://www.pb.pl/zbankrutowana-grecja-zamowila-400-
czolgow-w-usa-633346

> [...]
>
> Mimo olbrzymich problemów finansowych Grecja zamówiła właśnie 400
> czołgów w USA, informuje Hellenic Defence & Technology.
>
> ,,Zielone światło" dla transakcji dał właśnie amerykański rząd. Co
> ciekawe, chodzi o używane czołgi, jak M1A1 Abrams, które mają być
> odnowione i zmodernizowane kosztem dziesiątków milionów dolarów.
> Grecja miała jeszcze zamówić 20 amfibii AAV7A1. Ma to być wstęp do
> zakupienia od 75 do 100 takich maszyn."
>
> https://www.pb.pl/zbankrutowana-grecja-zamowila-400-
czolgow-w-usa-633346

> //to niemnieckie bank utopily forse i o malo siem nie sesrali!

 Zdaje się że był to zupełnie inny rodzaj emigracji niż zarobkowy. Po
prostu tamtejsi "patrioci" nie dawali żyć wielu Grekom że ci w akcie
desperacji szukali spokoju nawet w takim kraju jak PRL.

Ale czym my się od nich różnimy, nie ma kasy na leczenie Obywatela,
jakość wielu dróg woła o pomstę do nieba, ale my za grube miliardy
kupujemy samoloty aby było co pokazać na defiladach. Grekom te czołgi
potrzebne dokładnie tak jak Polakom samoloty.

52. Data: 2020-07-21 14:57:03

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2020 o 14:38, Kviat pisze:

> To jednak nie dzięki Kaczyńskiemu i mesjanistycznej Polsce, za którą
> ma podążyć reszta zapóźnionej w rozwoju Europy? LOL :)
>
> Skąd się biorą takie dzbany jak ty? :):)
>
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/19540
18,1,doktor-trump-zaleca-detergenty-na-wirusa.read

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie, mr Trump mimo że na wskroś przesiąknięty zgnilcem kapitalizmu nie
posiada cech rasowego imperialisty, i w tym jest szansa dla Europy i
Polski na zluzowanie łańcuchów poddaństwa.

53. Data: 2020-07-21 14:57:34

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2020 o 04:40, Ilona pisze:

> Jednak, w Europie som rowni i rowniejsi w ocenie Ameryki...

Pozornie, tylko pozornie, bo wszystko i tak się sprowadza do tego samego.

54. Data: 2020-07-21 20:48:22

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.07.20 um 14:49 schrieb trybun:

> Może i nie słyszał - ale takie rzeczy przecie się wie. Klika lansuje
> tezę o raju nad Wisłą od samego początku, a oponentów w ogóle nie widać.
>
> Zupełnie nie wiem do czego zmierzasz - potykamy się na każdym rogu ulic
> Warszawy, Poznania, Krakowa itd o biedaków z Grecji czy nie? Mamy prawo
> mówić o Biednej Grecji i bogatej na jej tle Polsce czy nie?

Nie wiem o kogo potykasz sie codziennie, bo w PL bylem ostatnio jakies
15 lat temu, ale przypuszczam, ze podobnie jak tutaj. Obywatele Rumunii,
Bulgarii, Bosni, Serbii, Kosowa, Slowacji itd. trudnia sie u nas
zebractwem (ambitniejsi probuja grac). Czasem trafiaja sie muzycy z
Bialorusi, Rosji lub Ameryki Pld. Grecy, Turcy, Wlosi, Azjaci, a paru
lat Syryjczycy robia w gastronomii lub fryzjerstwie. To 19% obywateli.
Sporo sie tutaj buduje (drogi, domy), gdzie slychac rumunski, rosyjski i
polski.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

55. Data: 2020-07-21 21:08:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 08:00, Kviat wrote:

> Matołku, dodatkowo powinnaś wytłumaczyć, jakim cudem wyszło ci, że skoro
> młodzi wyjechali, to nagle nastąpił wzrost wypłacanych emerytur i rent.
> Emerytów i rencistów nagle przybyło, bo młodzi wyjechali? Obniżono o 10
> lat wiek emerytalny? A może skoro młodzi masowo wyjechali do Europy, to
> Europa za karę masowo wysłała im emerytów?

A nie wyjasniali wam tam na tym wumlu pojencia 'proporcjonalnosc'...?

//czy zescie akurat w kiblu byla... towarzyszko...?

56. Data: 2020-07-21 21:11:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 08:06, Kviat wrote:

> Nawet z ciekawości kliknąłem. I teraz nie wiem... wrzuciłaś tu te bzdury
> żeby mnie rozśmieszyć, czy o co ci chodzi?

To nie jest takie proste... za jednym razem nie dacie se rady...

//musk sie wam zlasuje, albo, znow okres spozni...

Macie tu jeszcze raz...ale ostroznie...

https://www.mpolska24.pl/post/14907/konstytucja-koro
ny-rzeczypospolitej

"Konstytucja Korony Rzeczypospolitej"

W odpowiedzi na apel Prezydenta Rzeczypospolitej Polski Andrzeja Dudy, o
dyskusję nad kształtem nowej ustawy zasadniczej, przedstawiam projekt
takiej ustawy, która mogłaby być jednocześnie drogą wyjścia z obecnego
kryzysu. Mam pełną świadomość, iż jest to jeszcze wersja, do której
należy wprowadzić szereg poprawek i liczę na pomysły i sugestie
dotyczące ostatecznego kształtu nowej ustawy zasadniczej. W związku ze
zbliżającym się referendum konstytucyjnym stawiam w tym projekcie
pytania o fundamenty przyszłego ładu społecznego, zasad sprawowania
władzy i zakresy odpowiedzialności, zapraszam do dyskusji i
współpracy.Na końcu znajduje się schemat ze strukturą i opisem
trójpodziału władzy. "

i dalej XXV rozdzialow i 238 artykulow

//calosc nowej Konstytucji tutaj:

https://www.mpolska24.pl/post/14907/konstytucja-koro
ny-rzeczypospolitej

//i nowe godlo Korony Rzeczypospolitej

https://www.mpolska24.pl/media/blogi/lead.079377cc88
4d16d3781c724902c66c1b.jpg

57. Data: 2020-07-21 21:21:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 14:57, trybun wrote:

> Pozornie, tylko pozornie, bo wszystko i tak się sprowadza do tego samego.

Dokladnie... !
Kompletnie nic siem nie zmienilo od kilkuset lat...

Nadal, by byc Hegemonem, trzeba oddzielac Rosje i Niemcy przed
zjednoczeniem oraz powstrzymywac ich ekspansje na Swiatowy Ocean.

58. Data: 2020-07-21 21:37:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 lipca 2020 21:22:33 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Nadal, by byc Hegemonem, trzeba oddzielac Rosje i Niemcy przed
> zjednoczeniem oraz powstrzymywac ich ekspansje na Swiatowy Ocean.

Kriegsmarine, U-Boot, Afrika Korps ;)

59. Data: 2020-07-21 21:59:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 14:56, trybun wrote:

> [...]
> kupujemy samoloty aby było co pokazać na defiladach. Grekom te czołgi
> potrzebne dokładnie tak jak Polakom samoloty.

O tej emigracji, po puczu czarnych polkownikow, to wie prawie kazdy w
Polsce, bo wielu Grekow siem wtedy osiedlilo.

Mnie chodzi o drenaz gospodarek dokonywany systematycznie przez
najtwardsze jondro Eurosojuzu, czyli starom EWG.

Co do kupna czolgow, to im siem zupelnie nie dziwie... majom, tak samo
jak Polska, wspolnom granice z bardzo agresywnym somsiadem, ktory juz
nie raz pokazal na co go stac... jak musi...

//bardzo interesujonce zestawienie:

https://www.globalfirepower.com/country-military-str
ength-detail.asp?country_id=greece

60. Data: 2020-07-21 22:43:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 20:48, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> lat Syryjczycy robia w gastronomii lub fryzjerstwie. To 19% obywateli.
> Sporo sie tutaj buduje (drogi, domy), gdzie slychac rumunski, rosyjski i

//tez mam takie (o)bledne wyobrazenie...

Ilekroc jestem w Niemczech i widze wszendzie na ulicach czarnych i
kolorowych, to zastanawiam siem gdzie som Niemcy...?

//i dochodze do wniosku, ze w pracy...!

Wlasnie zaczela siem Noc Cudow ;P
Manifest Breivika
Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość