Piec gazowy na butle

1. Data: 2006-05-14 12:13:36

Temat: Piec gazowy na butle
Od: "EndRock" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przymierzam sie do budowy domu i szukam z zona rozwiazan podgrzewania
wody i ew. C.O. Jako ze nie mamy dostepu do instalacji gazu ziemnego i
nie chcemy zasobnika z gazemw ogrodzie pomyslalem sobie o butli np. 10l
(jak do kuchenek) podlaczanej do piecyka ktory podgrzewal by mi wode na
zasadzie bojlera a nie przeplywowego podgrzewacza jak "junkersy" w
blokach. Cos takiego jest mozliwe i czywiscie legalne?

Pozdrawiam
Maciek

2. Data: 2006-05-15 17:32:26

Temat: Re: Piec gazowy na butle
Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "EndRock" <m...@m...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
> zasadzie bojlera a nie przeplywowego podgrzewacza jak "junkersy" w
> blokach. Cos takiego jest mozliwe i czywiscie legalne?

witam - nie bardzo rozumiem jak ty chcesz grzac ta wode ???? z tego co mi
wiadomo bojler moze byc albo elektryczny ( wklad z grzalka) albo
przeplywowy... gdzie przechodzi jakas wezownica i oddaje czesc swojego
ciepla - tylko ze to nie ma sensu poniewaz przeplywowy masz wode
natychmiast... no prawie natychmiast i tyle ile ci trzeba a w bojlerze to
bedziesz mial straty... wiec to sie kompletnie nie oplaca... .. no chyba ze
nie rozumiem tematu

3. Data: 2006-05-18 08:59:51

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam - nie bardzo rozumiem jak ty chcesz grzac ta wode ????
Ja rozumiem, moja znajoma zainstalowała niedawno coś takiego. Nie wiem czy
to nie jest na zasadzie przepływowego podgrzewania, ale jest ona zadowolona
z takiego rozwiązania, bo wcześniej miała bojler na prąd.
bogna

4. Data: 2006-05-18 15:21:13

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest bojler i nazywa sie to podgrzewacz pojemnościowy inp. Junkers ma to
w ofercie.
Pdr.Mariusz

5. Data: 2006-05-18 15:22:06

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyśl o butli 33kg, widziałem w kilku miesjcach takie rozwiązanie.
Pdr.Mariusz

Parapet wewnętrzny
agregat prądotwórczy na działkę - czy warto ?
Łaxienka na poddaszu?
warunki gwarancji-kuchenka gazowa Amica
kuchenka gazowa Amica - gwarancja