kuchenka gazowa Amica - gwarancja

1. Data: 2006-05-13 18:04:14

Temat: kuchenka gazowa Amica - gwarancja
Od: "bz10" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawa gwarancyjna kuchenki gazowej z firmy Amica.
W gwarancji w pkt3 jest: "Kuchenki gazowe i gazowo-elektryczne do instalacji
gazowej powinien bezwzględnie podłaczyć instalator posiadający wymagane
prawem uprawnienia wypełniając czytelnie i opatrując swoją pieczęcią
świadectwo podłaczenia wyrobu."
Czy moglby mnie ktos doinformowac:
1. Podstawa prawna dla "wymagane prawem uprawnienia" - co to za uprawnienia,
podstawa prawna.
2. Jeśli mi nie uznają roszczeń gwarancyjnych bo podłączyłem sobie sam lub
wykonał to instalator który nie posiada "wymagane prawem uprawnienia" to czy
mam jakieś inne prawo do wyegzekwowania naprawy lub zwrotu kuchenki gazowej.
3. Czy jest jaki
Z.B