Pieczone ziemiaki :)

1. Data: 2001-05-29 06:47:05

Temat: Pieczone ziemiaki :)
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

To tak a propos "jadlam wczoraj pyszna rzecz" :)

Wzielam 5 duzych, mlodych ziemiakow. Umylam i wrzucilam do wrzatku na 15
minut. Kazdy ziemiak przekroilam wzdluz (powinny byc twardawe), na kazdy
tez polozylam wiorki masla i wlozylam do naczynia zarodpornego
wysmarowanego maslem. Pieklam na najwyzszym poziomie w temperaturze
najpierw 220 st. a potem 200 st. Czas pieczenia gdzies ok. pol godziny.

Do pieczonych ziemiakow zawsze podaje jakis dip. Tym razem a'la Magda
tj. na bazie bialego serka, smiatany, serka feta i zabku czosnku :)

Jesli dodam ze w piekarniku dwa poziomy nizej pieklam halibuta w ziolach
to nie musze chyba dodawac jak rodzinka byla wniebowzieta :))))) ale z
tym halibutem to juz zupelnia inna historia niz w tytule :)

Pozdry,

Magda

1. Data: 2001-05-29 07:14:36

Temat: Re: Pieczone ziemiaki :)
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda, a gdzie zaopatrujesz sie w halibuta? mrozony czy swiezy?
Aga

1. Data: 2001-05-29 07:44:55

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Aga :)

Swiezy. Zawsze swiezy jest w Zabrzu w Realu :)))

1. Data: 2001-05-29 08:29:44

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy jakas suróweczka do tych ziemniaków pasuje???
kachna
Magda Rzepka napisał(a) w wiadomości: <3...@i...zabrze.pl>...

1. Data: 2001-05-29 09:17:09

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasiek wrote:

> a czy jakas suróweczka do tych ziemniaków pasuje???
> kachna

u mnie byla mizeria czyli ogorki zielone, koperek, smietana :)

1. Data: 2001-05-31 11:02:08

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ziemniaki piekłaś zawinięte w folię czy nie?
kachna
planuję zrobic jutro!

1. Data: 2001-05-31 12:21:10

Od: "Darecki" <d...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to nie musze chyba dodawac jak rodzinka byla wniebowzieta :))))) ale z
> tym halibutem to juz zupelnia inna historia niz w tytule :)

Witam!
Czy mozna prosic cos wiecej o tym pieczeniu ?
Co to wiem, ale jak ??
Z gory wielkie dzieki!!
DareckiL

1. Data: 2001-05-31 15:04:33

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ziemniaki piekłaś zawinięte w folię czy nie?

ja wole bez zawijania, zawiniete slabo odparowuja i wychodza glabiaste,
natomiast bez owijania chrupiace i sypkie

wsadzam do kuchenki (elektrycznej) na ruszt, prawie na sama gore, wlaczam
nawiew, gorna grzalke
i temp na max-a. i czekam

pozdrawiam WM

1. Data: 2001-06-01 06:44:34

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasiek wrote:

> a ziemniaki piekłaś zawinięte w folię czy nie?
> kachna
> planuję zrobic jutro!

Kasiu,pieklam bez folii, w czasie pieczenia dwa razy je obrocilam, zeby
byly tak samo zarumienione :)
Rodzina na dzis tez je zamowila :) zrobie do tego chyba smazony
"camembert" :)

1. Data: 2001-06-01 06:51:46

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darecki wrote:
> Witam!
> Czy mozna prosic cos wiecej o tym pieczeniu ?
> Co to wiem, ale jak ??
> Z gory wielkie dzieki!!
> DareckiL

Swiezego halibuta umylam i pokroilam na dzwonka. Przygotowalam: oliwe z
sola, pieprzem i ziolami. Natarlam tym "sosem" rybke, wlozylam do
naczynia zaroodpornego, w piekarniu przebywala krocej niz ziemiaki bo
gdzies ok. 20 minut. I juz! :)))

Pozdrawiam, m.

rolady schabowe z pieczarkami
proszę o przepis na kartoflankę