Piedestał pedalstwa - 1

41. Data: 2013-02-24 14:07:31

Temat: Re: Piedestał pedalstwa - 1
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ryrex8gtzquv$.gag0f0gzvfy9$.dlg@40tude.net...

> Tylko że akurat z tobą nie da się dyskutować.

Tak, zadaje Ci jakies glupie pytania i kazda Twoja teza okazuje sie byc
dodupna. No po prostu nie da sie.

> Zapewne nie pamiętasz skąd wiesz że 2x2=4?

Ja to potrafie udowodnic.Tym sie roznimy.

42. Data: 2013-02-24 17:47:47

Temat: Re: Glooooob, zostałem gejem...
Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "V" napisał w wiadomości grup

> szokuje mnie, ze osobniki te wierzą w swoją nieomylność. przecież jedynie
> udział w szerokiej dyskusji -nie wiem dlaczego jej unikają- może zbliżyć
> strony do wyznaczenia wypadkowej wszelkich napięć.

Jeez, jak można być tak naiwnym. A na co im "wypadkowa wszelkich
napięć"? Przecież oni marzą o rozróbie.

43. Data: 2013-02-24 18:54:54

Od: Lamesz <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-23 15:48, AW pisze:
> Fakt że homoseksualizm jest nienaturalny to oczywistość - seksualne
> funkcje powstały w celu reprodukcji.

Biologicznie - nonsens. Z ewolucyjnego punktu widzenia nie musi
reprodukować się każdy osobnik, byleby grupa osiągnęła sukces
reprodukcyjny. W społeczeństwach mrówek całe kasty są sterylne (a
posiadają organy rozrodcze) - czy określiłbyś życie tych osobników jako
"nienaturalne"? Naturalne jest, że społeczeństwo funkcjonuje harmonijnie
przy pewnej ilości osobników nieuczestniczących w rozmnażaniu się - i w
społeczeństwach ludzkich są liczne grupy ludzi nie rozmnażających się -
z przyczyn fizjologicznych (ograniczenia anatomiczne), przypadku (nie
udało się znaleźć partnera), wyboru (celibat, "po prostu" - znam ludzi,
którzy po prostu nie chcą mieć dzieci), wieku i in.

Jeżeli natomiast chodzi o wykorzystywanie "funkcji seksualnych" nie w
celu reprodukcyjnym, to to również absurd. Seksualność nie ogranicza się
do reprodukcji, zarówno u ludzi, jak i w świecie zwierząt.

Z nieco szerszej perspektywy - określenie "nienaturalny" na coś, co
ewidentnie występuje w świecie przyrody, jest bez sensu. Nic, co
występuje w naturze, nie jest nienaturalne. Może być ewentualnie
rzadkie; i można by, posługując się argumentem statystycznym,
powiedzieć, że homoseksualizm nie jest "typowy" albo "normalny" - po
prostu dlatego, że jest rzadki. Ale to dotyczy niepoliczalnej liczby
cech, od posiadania szóstego palca, przez wysoki wzrost, po genialne
zdolności matematyczne. Rzadkie rzeczy nie są jednak nienaturalne; wręcz
przeciwnie: zasadniczą cechą Natury jest różnorodność, która w świecie
biologicznym przekłada się choćby na różnorodność gatunków i wewnętrzną
różnorodność osobników w populacji, a w świecie człowieka osiąga szczyt
rozkwitu. I dobrze. To właśnie robi Natura, od Wielkiego Wybuchu po
chwilę obecną - czyni sama siebie coraz to bardziej różnorodną i
zaskakującą.

Pozdrawiam,
Lamesz

44. Data: 2013-02-24 20:12:57

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 19:54, Lamesz <l...@o...eu> wrote:

> [...]
> prostu dlatego, e jest rzadki. Ale to dotyczy niepoliczalnej liczby
> cech, od posiadania sz stego palca, przez wysoki wzrost, po genialne
> zdolno ci matematyczne. Rzadkie rzeczy nie s jednak nienaturalne; wr cz
> przeciwnie: zasadnicz cech Natury jest r norodno , kt ra w wiecie
> biologicznym przek ada si cho by na r norodno gatunk w i wewn trzn
> r norodno osobnik w w populacji, a w wiecie cz owieka osi ga szczyt
> rozkwitu. I dobrze. To w a nie robi Natura, od Wielkiego Wybuchu po
> chwil obecn - czyni sama siebie coraz to bardziej r norodn i

Jakie zwierzęta jeszcze uprawiają seks, bo wiadomo że seks do
rozpłodu, który propaguje kościół, to dewiacja seksualna, która
niszczy jedną z więzi miłosnych związku , kształtując chłód
emocjonalny między partnerami, oziębłość seksualną i wszelkie nerwice
itd. ?
Bo z tego co ja wiem, natura dała seks człowiekowi dlatego że długo
wychowuje potomstwo i seks ma spajać związek, wszelkie zabawy
seksualne ludzi temu służą, jeśli nie robi się wzajemnej krzywdy.
Ta więź seksualna jest jednym z czynników miłości, więc by wypadało
że zwierzątka też odczuwają miłość do siebie, a nie tylko ryp, ryp na
trawniku.

45. Data: 2013-02-25 01:34:46

Od: AW <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 12:54, Lamesz <l...@o...eu> wrote:

> [...]
> rozkwitu. I dobrze. To w a nie robi Natura, od Wielkiego Wybuchu po
> chwil obecn - czyni sama siebie coraz to bardziej r norodn i

Co za wspaniały argument! Rzeczywiście, Lameszek ma świętą rację -
nienaturalność to zupełnie nienaturalna koncepcja! Skoro coś istnieje
w padole Wielkiego Wybuchu, no to jasne chyba, że musi być czymś
naturalnym. A więc nie tylko homoseksualizm, lecz również sadyzm,
ludożerstwo, krwiopijstwo, samobójstwa, inkwizycje, antysemityzm,
holokausty, pożeranie kału, czy też wkręcnie ci śruby w brzuch - to
wszystko rzeczy najbardziej naturalne, no bo zdarzają się przecież,
czyż nie tak? A niech cię, ten Lameszek jest jednak łebski...

;)

AW

.

46. Data: 2013-02-25 05:01:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 02:34, AW <d...@g...com> wrote:

> [...]
> wszystko rzeczy najbardziej naturalne, no bo zdarzają się przecież,
> czyż nie tak?  A niech cię, ten Lameszek jest jednak łebski...

A od kiedy biologia determinuje ci cały świat, to że kogoś zabijesz to
twój wybór a nie natury/ jakbyś chciał zwalić winę/ ale już orientacja
seksualno to biologia i na głowie możesz stać, a pociągu do ropuchy
nie poczujesz jeśli masz wkodowane panienki.
Za to twoje postępowanie może naturalny popęd ci wykrzywić i możesz
stać się pedofilem.
Nikt nie rodzi się zboczeńcem zboczeńcem sam się stajesz.
Za to homo rodzi się homo bo nikt nie rodzi się zboczeńcem, czyli
preferencja wpisana przez naturę.
Za to jeśli homo zabronisz seksu staną się pedofilami, jeśli hetero
zabronisz seksu staną się pedofilami.

47. Data: 2013-02-25 06:47:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że źle że nie podparłem swojego twierdzenia wynikami badań
> socjologicznych?

Ze zle, ze Ty je sobie zmyslasz. Robaczku.

48. Data: 2013-02-25 09:22:30

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Feb 2013 17:34:46 -0800 (PST), AW napisał(a):

> [...]
> holokausty, pożeranie kału, czy też wkręcnie ci śruby w brzuch - to
> wszystko rzeczy najbardziej naturalne, no bo zdarzają się przecież,

Dokładnie tak, AVciu, po prostu naucz się używać właściwych przymiotników.
--
Jacek

49. Data: 2013-02-25 09:33:31

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.net...

A ja chętnie bym usłyszał opinię obu stron na temat chodzenia w
ubraniu. Szczególnie w takim z włókna sztucznego.
Naturalne czy nienaturalne?

50. Data: 2013-02-25 10:28:31

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Feb 2013 10:33:31 +0100, Maciej Woźniak napisał(a):

> [...]
>
> A ja chętnie bym usłyszał opinię obu stron na temat chodzenia w
> ubraniu. Szczególnie w takim z włókna sztucznego.

Oczywiście że naturalne :) Nasz gatunek tak ma.
--
Jacek

Dość
Brud i smród
Szkoła
Antysemityzm jest karany
W czym macie trudności, jak ktoś się nie myje to usłyszy-pani z dupy śmierdzi.