Piekarnik Siemens HB 650511

1. Data: 2008-11-13 12:22:06

Temat: Piekarnik Siemens HB 650511
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Co myślicie o piekarniku Siemens HB 650511
http://www.ceneo.pl/260870

Podoba mi się:
- design
- piroliza
- ma termoobieg i będące standardem grill i grzałki dolna i górna.

Wada:
- nie ma obrotowego grilla.

Czy taki piekarnik nadaje się do przyrządenia kurczaka z rożna? Jakie ma
wady?
O jego wyborze zadecydowały głównie desing, firma i że jest to najtańszy
Siemens z pirolizą.
W Boschu piekarniki z pirolizą zaczynają się od 2000 zł i zastanawiam się
skąd ta różnica w cenie? Czy czegoś brakuje Siemensowi?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2008-11-13 12:33:15

Temat: Re: Piekarnik Siemens HB 650511
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Nov 2008 13:22:06 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

> [...]
> W Boschu piekarniki z pirolizą zaczynają się od 2000 zł i zastanawiam się
> skąd ta różnica w cenie? Czy czegoś brakuje Siemensowi?

Pewnie Boscha... :-D

3. Data: 2008-11-13 13:06:51

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie Boscha... :-D

Patrząc po zmywarkach, to Bosch i Siemens niczym się nie różnią. Dlatego
zastanawiam się dlaczego piekarniki z pirolizą u S. zaczynają się od 1500 a
B. od 2000 zł?

4. Data: 2008-11-13 15:15:04

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A ja się k..... mać zastanawiałem, kto taki pojechał do Białegostoku te 40 baniek
kumulacji w Totka wygrać ;-))
JaC

-----

5. Data: 2008-11-13 15:59:23

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
>A ja się k..... mać zastanawiałem, kto taki pojechał do Białegostoku te 40
>baniek kumulacji w Totka wygrać ;-))
> JaC

Ktoś musi wygrać, żeby inni mogli przegrać.

6. Data: 2008-11-14 09:42:24

Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gfh66m$dlc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> W Boschu piekarniki z pirolizą zaczynają się od 2000 zł i zastanawiam się
> skąd ta różnica w cenie? Czy czegoś brakuje Siemensowi?

Może prowadnice teleskopowe?
A.

7. Data: 2008-11-14 10:03:05

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akna" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> Może prowadnice teleskopowe?

Są dostępne za dopłatą, ale ogólnie, to one nie są oferowane w modelach z
pirolizą. Podobno wysoka temperatura im szkodzi.

8. Data: 2008-11-14 22:29:07

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński wrote:
> [...]
> - ma termoobieg i będące standardem grill i grzałki dolna i górna.
> Czy taki piekarnik nadaje się do przyrządenia kurczaka z rożna? Jakie ma
Powiem w skrocie:
* zamiast pyrolizy znacznie latwiej, szybciej i taniej uzyc dobrego
plynu do piekarnikow.
* design - bez dyskusji ;)
* grill - bajer fajny, ale po jednym pieczeniu kurczaka bedziesz
siedzial 30 minut czyszczac go. A qrczak jest doslownie wszedzie.

Ja mialem podobne zachcianki przy zakupie (AEG) i na ziemie sprowadzil
mnie przemily pan w sklepie (pozdrawiam pana z Konex-u w Rzowie ;)).

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

9. Data: 2008-11-15 17:36:34

Od: "daro" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> * grill - bajer fajny, ale po jednym pieczeniu kurczaka bedziesz
> siedzial 30 minut czyszczac go. A qrczak jest doslownie wszedzie.

Hmm kurczak nie robiłem, ale zapiekaneczki robię często i smakują
wyśmienicie!
--
D.

10. Data: 2008-11-15 18:43:44

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Powiem w skrocie:
> * zamiast pyrolizy znacznie latwiej, szybciej i taniej uzyc dobrego plynu
> do piekarnikow.

Koszt energi jednokrotnego oczyszczenia to 1,5 lub 2,5 zł. Wartość czasu
ręcznego czyszczenia jest wielokrotnie większa. Chociaż zgadzam się, że dla
ludzi, których życie i ich czas są nic nie warte, taniej będzie czyścić
ręcznie.

> * design - bez dyskusji ;)
> * grill - bajer fajny, ale po jednym pieczeniu kurczaka bedziesz siedzial
> 30 minut czyszczac go. A qrczak jest doslownie wszedzie.

No właśnie w tym momencie przydaje się piroliza, nieprawdaż?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Łazienka - zamknięcie otworu na liczniki
Mielenie kruszenie orzechów itp - czym?
nieprzyjemny zapach
Wybór piekarnika i płyty pod zabudowę - wkłady katalityczne
Gofrownica