Piekarniki elektryczne i gazowe

1. Data: 2008-02-27 14:11:51

Temat: Piekarniki elektryczne i gazowe
Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co lepsze od strony użytkowania i ekonomii, piekarnik gazowy czy elektryczny
? jakie moce na jakich mediach można uzyskać ?

2. Data: 2008-02-28 09:59:03

Temat: Re: Piekarniki elektryczne i gazowe
Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie patrz co bardziej ekonomiczne tylko patrz na to co zdrowsze. Gaz to
zawsze trucizna i smród.

--
"Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
wygląd lichy i durnowaty tak,

Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

3. Data: 2008-02-28 10:41:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szymuś" <pwdi_@_friko3.onet.pl> wrote in message
> Nie patrz co bardziej ekonomiczne tylko patrz na to co zdrowsze. Gaz to
> zawsze trucizna i smród.

Prad i smog elektromagnetyczny jest równie morderczy.
Tylko, że byle wichura może przerwać dopływ prądu.
Dobrze jest mieć przybory zasilane oboma mediami.

4. Data: 2008-02-28 11:49:28

Od: "akiloni" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymuś" <pwdi_@_friko3.onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie patrz co bardziej ekonomiczne tylko patrz na to co zdrowsze. Gaz
> to zawsze trucizna i smród.

nie prawda, gazowy jest lepszy bo tak nie wysusza pieczonych potraw i ciast,
no i jest tańszy
az

5. Data: 2008-02-28 11:58:21

Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

akiloni pisze:

> nie prawda, gazowy jest lepszy bo tak nie wysusza pieczonych potraw i
> ciast, no i jest tańszy
> az

Pozwolę się nie zgodzić. Po prostu trzeba wiedzieć jak piec w piekarniku
elektrycznym żeby nie wysychało. Jak dobrze pamiętam, to jest o tym
napisane w instrukcji obsługi.

Jeśli ktoś bardzo dużo piecze to faktycznie gazowy jest tańszy w
eksploatacji. Ja mam elektryczny, używam go 1-2 razy w tyg i nie
narzekam na rachunek.

--
___ -- ___
'=_\(",)/_='

6. Data: 2008-02-28 12:02:31

Od: "akiloni" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kobietka" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jeśli ktoś bardzo dużo piecze to faktycznie gazowy jest tańszy w
> eksploatacji. Ja mam elektryczny, używam go 1-2 razy w tyg i nie

a ja nie narzekam na gazowy i nie mam ochoty go zmieniać :)
i dobrze że mamy wybór
az

7. Data: 2008-02-28 12:07:08

Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

akiloni pisze:

> a ja nie narzekam na gazowy i nie mam ochoty go zmieniać :)
> i dobrze że mamy wybór

O z tym się muszę zgodzić :)

--
___ -- ___
'=_\(",)/_='

8. Data: 2008-02-28 12:10:57

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

akiloni pisze:

> nie prawda, gazowy jest lepszy bo tak nie wysusza pieczonych potraw i
> ciast, no i jest tańszy

A jak w gazowym wlaczasz tylko gorna grzalke? ;)

th

9. Data: 2008-02-28 12:19:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message

> A jak w gazowym wlaczasz tylko gorna grzalke? ;)
>
> th

W wielu piekarnikach jest - do grillowania na blasze, ruszcie czy rożnie.

10. Data: 2008-02-28 12:25:09

Od: "akiloni" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> A jak w gazowym wlaczasz tylko gorna grzalke? ;)

odwracasz kuchenkę i po problemie ;)
az

Lodówka w kuchni... pojemniki... co w środku.
SYNEK
OBIAD WCZORAJ
Sos do golabkow?
JAK QRWA NA SCIEPIE PLUJE NA MNIE