Re: Piękny pogrzeb

Data: 2018-08-14 02:39:27
Temat: Re: Piękny pogrzeb
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
news:5b71647a$0$604$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie bawmy się w podchody, dawaj jeden przykład, nie, nie musi być linka.

Kviat podał przykłady obok, z linkami.

> Ano, pierwszy z brzegu - nie napastował seksualnie małolata zboczeniec,
> tylko ksiądz. Myślisz że to tak samo z siebie? Że np gdyby nie było
> nagonki na spawaczów to oskarżano by nie konkretną personę a profesję
> przez niego uprawianą?

Ależ nie bez przypadku podano profesję. Podanoby tez gdyby to był
nauczyciel czy sędzia... Tak samo gdyby złapano złodzieja samochodów i
okazałoby
się że to policjant to też by w gazetach napisano że złapano policjanta
złodzieja.
Od księdza społeczeństwo wymaga moralnej wzorowości - do księdza posyłają
rodzice dzieci swoje "na nauki", młode małżeństwa nie dostaną ślubu
kościelnego
bez "porad małżeńskich" od księdza i dlatego to takie ważne w wiadomościach
że to nie byle jakiśtam geodeta czy inż. leśnictwa tylko klecha napastował
małolatów.

> Nie wiem na ile jesteś na bieżąco ze sprawami Polski i okolicy, ale faktem
> jest że u szwabów w mediach w sprawach dotyczących kradzieży aut stoi
> przede wszystkim o Polaku a później dopiero o kradzieży. Czy ktoś nie
> usiłuje nam Polakom dorabiać na siłą rogów, to nie nagonka? To samo
> robiono u nas z kieckowymi.

Jesteśmy po prostu sąsiadami - podkreśla się w wiadomościach że to nie
lokalsi
tylko obcy. U nas też wolą na wsi się dowiedzieć że podpalił Józkowi stodołę
nie swojak tylko chuligani z innej wioski, prawda? Trybalizm, ot co.