Re: Pielęgnacja długich włosów

Data: 2004-07-06 04:31:17
Temat: Re: Pielęgnacja długich włosów
Od: "Osadnik" <...@...dundel>

Użytkownik "walkie"
<walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> napisał w
wiadomości news:cccfj1$h15$1@wroclaw.net.pl...

| > |
> [...]
nie
latach
i z
krótkimi

| Wiesz powody powodami ale skoro sobie nie
radzisz z wlosami ani tez nie
| chce Ci sie spedzac godziny w lazience (sam tak
napisales) to moze
| rzeczywiscie zafunduj sobie krotkie wlosy.

Aktualnie nie chce mi się spędzać 1godziny
bezefektywnie a chciałbym tą efektywnośc trohę
uskutecznić.

| Dlugie wlosy od poczatku bycia wlosem ;) musza
byc odpowiednio
| pielegnowane by byl taki efekt jak u Twojego
kolegi z ktorym nie rozmawiasz.

Czyli co zaniedbałem? Przecież to wygląga z lekka
bezsensu...

| Reasumujac - dlugie wlosy wymagaja pielegnacji
na ktora Ty chyba nie
| masz czasu albo ochoty.

Wszystko jest tylko jednak mało efektywnie.

| A upieranie sie kurczowo ze chce sie miec dlugie
wlosy przeplacisz tym
| ze wiecznie bedziesz wygladal jak Krol Lew.

Tylko weź pod uwgę że mamlutki to ja tez nie
jestwem, a do tego mam strasznie dużą głowę przez
co krótkie włosy dają 2 efekty:

Wyglądam trochę dzieciaczkowato.
Sdało któe posiadam jest nadproporcjonalnie
większe niż reszta ciała, a chwilowo to jestem
zbyt zajęty żeby zając się zrzucaniem 15kg.

Pozatym jak mówiłem mam wyższe poczucie samooceny.
Gdyż w krótkich dawniej byłem naprawde gnębiony, i
strasznie m dokuczano a tegraz gdybym ściał to
pewne osoby będące moimi worgami były by bardzo
zadowolone, bo dałbym wspaniałą satysfakcję.