Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...

From: "Chiron" <e...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...
Date: Fri, 25 Dec 2009 10:52:33 +0100

wiadomości news:hh12ae$8m8$26@node1.news.atman.pl...

> Chiron wierzę w Boga, Chrystusa, ale nawet dzisiaj nie potrafię tego
> wkomponować w katolickie ramy. Ufam, że swoim życiem Go nie zawiodę.

Paulinko- to w żadnym razie nie jest odpowiedzią na moje pytanie. Pytanie
brzmiało:
"A czy w jakiś sposób- jeśli tak- to jak i w jakim stopniu- wiążesz
te Święta z narodzinami Boga, przyszłego Odkupiciela ludzi?"

natomiast Ty zmieniłas je na pytanie, którego nie zadałem: "Czy wierzysz w
Chrystusa i potrafisz tę wiarę wkomponować w katolickie ramy?". Ja o to nie
spytałem. Czy odpowiesz mi na moje pytanie?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron