Pieniądze są w życiu najważniejsze...

181. Data: 2009-12-25 07:16:11

Temat: Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
[...]
> Coś pomyliłaś. Ja jestem żoną [...]

z powołania i z wykształcenia.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

182. Data: 2009-12-25 09:52:33

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hh12ae$8m8$26@node1.news.atman.pl...

> Chiron wierzę w Boga, Chrystusa, ale nawet dzisiaj nie potrafię tego
> wkomponować w katolickie ramy. Ufam, że swoim życiem Go nie zawiodę.

Paulinko- to w żadnym razie nie jest odpowiedzią na moje pytanie. Pytanie
brzmiało:
"A czy w jakiś sposób- jeśli tak- to jak i w jakim stopniu- wiążesz
te Święta z narodzinami Boga, przyszłego Odkupiciela ludzi?"

natomiast Ty zmieniłas je na pytanie, którego nie zadałem: "Czy wierzysz w
Chrystusa i potrafisz tę wiarę wkomponować w katolickie ramy?". Ja o to nie
spytałem. Czy odpowiesz mi na moje pytanie?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

183. Data: 2009-12-25 09:55:42

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Chiron" <e...@p...com>
>
> pytanie:
>
> odpowiedź:
> Wiara, że Dobry Bóg zstąpi z Niebios i odkupi grzechy świata
> jest antyludzka. To przykład łapania króliczka tak, aby go nie złapać:
> zamiast działania - oczekiwanie, a więc pozory.
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~ c:psf,psp
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

W żadnym razie to, co napisałeś prawdą nie jest. Koniecznie przywiąż osła!
Pamiętasz, z czego to cytat? Jednak Ty odpowiedziałeś na moje pytanie- Ty
nie wiążesz tych Świąt z narodzinami Chrystusa.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

184. Data: 2009-12-25 10:43:23

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> W żadnym razie to, co napisałeś prawdą nie jest. Koniecznie
> przywiąż osła! Pamiętasz, z czego to cytat?

Po prostu nie przyjmujesz do wiadomości wniosków ani przyczyn,
z których te wnioski wynikają, a orzekasz to co Ci pasuje - nie
usazadniając prawdziwości swoich zaprzeczeń. Bo po co? :-)

> Jednak Ty odpowiedziałeś na moje pytanie- Ty nie wiążesz tych Świąt z narodzinami
> [...]

Ależ wiążę. Jezus się narodził, moc struchlała, ludzie zabili
Jezusa, a na pamiątkę morderstwa zostało utworzone Święto
Bożonarodzeniowe o wymowie:
"Czekajcie cierpliwie i nic nie róbcie! Dobry Bóg zstąpi z Niebios,
odkupi grzechy świata i wasze winy"
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

185. Data: 2009-12-25 10:52:26

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> Bożonarodzeniowe o wymowie:
> "Czekajcie cierpliwie i nic nie róbcie! Dobry Bóg zstąpi z Niebios,

Odpowiedziałem Ci cytatem z DeMello, który mógł być przyczynkiem do
dyskusji. Jednak- jak mi się zdaje- jakaś gorycz ogromna, która jest w Tobie
nie pozwala Ci obiektywnie rozmawiać na ten temat. Z emocjami nie ma
dyskusji, Robakksie. Wnoszę- choć to tylko przypuszczenia- że gdzieś tam w
Tobie jest żal za coś do Pana Boga. Żal, w którym się zasklepiasz- i nie
pozwala Ci on wyjść do innych. Owszem- próbujesz- ale ten żal Cię wciąga na
powrót do Twojej skorupy...Nie będę tego więc ciągnął.
Pojednania z sobą- pojednania, które można osiągnąć tylko poprzez radykalne
wybaczenie- sobie i innym- życzy Ci dyskutant z psp- Sławek

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

186. Data: 2009-12-25 10:55:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@i...eu> wrote in message

> "Czekajcie cierpliwie i nic nie róbcie! Dobry Bóg zstąpi z Niebios,
> odkupi grzechy świata i wasze winy"

Już odkupił, Baranek Boży (który gładzi grzechy świata) jako ofiara. Odkupił
wszystkich, nawet tych, którzy go zabili. Lecz aby być zbawionym i nie ulec
Śmierci Drugiej trzeba:
1) uwierzyć
2) ochrzcić się (to jest Drugie Przymierze, pierwszym było obrzezanie).
3) żyć w/g Dekalogu.

Dla niekumatych - Śmierć Pierwsza to kara za przestępstwo Adama i Ewy -
podlega jej każde żywe stworzenie. Nie ma już żadnego sposobu, aby uniknąć
tej kary.

187. Data: 2009-12-25 13:25:52

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com>
omości news:hh244m$fos$1@node1.news.atman.pl...
> [...]

> Pojednania z sobą- pojednania, które można osiągnąć tylko
> poprzez radykalne wybaczenie- sobie i innym- życzy Ci dyskutant

Najpierw wymyśliłeś sobie Sławku jakiś żal we mnie do Pana Boga
a później stwierdzasz, że nie będziesz ciągnął tego wymysłu.
Słusznie.
W moim poście nie odnosiłem się do domniemanego "żalu",
któego nie ma - ale do roli Odkupiciela - narzędzia socjopatycznego
służącego do utrzymywania społeczeństw w bierności i zakłamaniu.
pozdrawiam Serdecznie
Edward
PS. Właśnie wróciłem z mszy południowej na.13:30 i porosiłem
Pana Boga by dał fanatykom jasność zrozumienia. Czy mnie usłucha
to nie wiem - Ty możesz. :-)

188. Data: 2009-12-25 13:55:37

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> [...]

> Dla niekumatych - Śmierć Pierwsza to kara za przestępstwo Adama
> i Ewy - podlega jej każde żywe stworzenie. Nie ma już żadnego

Opisany w Pięcioksiągu Bóg Abrachama i Noego wcale nie jest
Dobrym Bogiem. To uosobienie Złego i Niesprawiedliwgo Ojca.
Dobrym Bogiem ale słabym był jego Syn, który uczył ludzi
miłości do bliźniego. Przegrał, bo psychopaci w imię Miłości
mordowali bliźnich, a dekalog był po to by go nie przestrzegać.
Kiedyś w przyszłości Ludzie rozwiążą zagadkę nieśmiertelności,
zmartwychwstania i to Ludzie właśnie będą mieli nieskończenie
wiele czasu by przeprowadzać Sąd nad żywymi i umarłymi.
Odkupienia nie ma. Każdy odpowie za swoje czyny osobiście... :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

189. Data: 2009-12-25 14:18:18

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <r...@o...pl> wrote in message news:hh2g8o$crv$1@news.onet.pl...
> [...]
> wiele czasu by przeprowadzać Sąd nad żywymi i umarłymi.
> Odkupienia nie ma. Każdy odpowie za swoje czyny osobiście... :-)

Zarobaczona jakaś jest ta twoja nowina

190. Data: 2009-12-25 14:52:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <r...@o...pl>

> Zarobaczona jakaś jest ta twoja nowina

Zarobaczona jest moja mowa bo przyszłość jest zarobaczona,
a ja jetem tylko skromnym wysłannikiem z przyszłości... ;)
oo + 1 > oo
Robakks

Choinkowo :-)
Wschód vs Zachód