Re: Pierwsza roślina jaką posadziliście? Czy była tą ulubioną?

From: "Smal Tadeusz" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Pierwsza roślina jaką posadziliście? Czy była tą ulubioną?
Date: Wed, 28 Nov 2001 12:46:37 +0100

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci
news:9u2gjh$bo8$07$1@news.t-online.com...

> Ja, jako Prezes Ogolnopolskiego Stowarzyszenia Na Rzeczy Ocalenia Derenia
Od
> Zapomnienia, posadzilem i posadzilbym, jako pierwsza rosline, oczywiscie:
> deren jadalny. Motywuje to tym, ze tradycje gina, ojczyzna mila rzadza na
> przemian albo cierpietnicze dewotki albo kryptokomuchy i grzechem byloby
> szukac ukojenia w l/yski czy dzinie, stad deren na derenowke, sygnet z
> gagatem na palec i jakos to bedzie.
>
> Moze stworzymy ranking ulubionych roslin? Nie jedna, a trzy. Albo po trzy
do
> konsumpcji i po trzy dla oczu.
>
> Irek
:)
u mnie problem ten nie jak najbardziej aktualny
w przyszlym tygodniu na mojej dzialce pojawia sie pierwsze rosliny
i bedzie to wierzba (taka ta poskrecana )
bo mam juz ukorzenionych 20 sztuk sadzonek
:)
o ile ziemia nie zamarznie to pojawia sie wszelakie drzewa i krzewy owocowe

:)
choc nie znam smaku derenia to jakbym mial sadzonke
to tez bym zasadzil
min z tych bardziej egzotycznych bede mial zurawiny i morwy
a ponadto pilnie szukam sadzonek kasztana jadalnego
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe